0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Показники пам'яті та уваги дітей дошкільного віку з різним типом темпераменту». (ID:1145855)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 75
Рік виконання: 2024
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, ОДИНИЦЬ, СКОРОЧЕНЬ І ТЕРМІНІВ 8 ВСТУП 9 1 ОГЛЯД НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ 12 1.1 Увага та пам’ять як прояви вищої нервової діяльності людини 19 1.2 Сучасні погляди на механізми розвитку пам’яті 27 1.3 Сучасні погляди на механізми формування уваги 29 1.4 Розвиток уваги та пам’яті у дитячому та підлітковому віці 31 1.4.1 Важливість формування пам’яті та уваги дітей дошкільного віку та їх значення для подальшого навчання у закладах середньої шкільної освіти 35 1.5 Функціональні розлади пам’яті та уваги у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку та умови їх формування та корекції 36 1.6 Типи темпераменту людини 39 1.6.1 Особливості визначення темпераменту дітей дошкільного віку 44 2 МАТЕРІАЛИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 46 2.1 Методики визначення темпераменту у дітей дошкільного віку 46 2.2 Методи визначення обсягу короткочасної зорової пам'яті дітей дошкільного віку 48 2.3 Методика визначення активності уваги у дітей дошкільного віку 50 2.4 Методи визначення обсягу короткочасної слухової пам’яті у дітей дошкільного віку 51 2.5 Статистичний аналіз даних 52 3.ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 53 3.1 Визначення типу темпераменту обстежених дітей старшого дошкільного віку 54 3.2 Визначення показників пам'яті та уваги дітей старшого дошкільного віку з різними типами темпераменту 60 3.3 Інтегральна оцінка пам'яті та уваги обстежених дітей залежно від темпераменту 63 4 ОХОРОНА ПРАЦІ 65 ВИСНОВКИ 68 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 70 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 71
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. У ранньому дитинстві відбувається інтенсивний процес формування когнітивних функцій, таких як пам'ять та увага, які визначають успіх у навчанні та адаптацію до навколишнього середовища. Однак кожне дитя має свої унікальні особливості, серед яких важливим чинником є тип темпераменту. Темперамент, як внутрішньо зумовлена індивідуальність, може впливати на різноманітні аспекти психологічного розвитку, включаючи когнітивні процеси. Дана робота присвячена вивченню взаємозв'язку між типом темпераменту та показниками пам'яті та уваги у дітей дошкільного віку. Враховуючи різноманітність темпераментів та їх вплив на когнітивні функції, дане дослідження визначається своєю актуальністю в контексті оптимізації навчальних та виховних практик для дітей дошкільного віку. Встановлення взаємозв'язку між типом темпераменту та когнітивним розвитком може слугувати підґрунтям для розробки індивідуалізованих підходів до навчання, сприяючи успішній адаптації дітей у навчальному середовищі. Об’єкт дослідження – діти дошкільного віку. Предмет дослідження – показники пам'яті та уваги у дітей дошкільного віку із різними типами темпераменту. Мета дослідження – вивчення та аналіз взаємозв'язку між типом темпераменту та показниками пам'яті та уваги у дітей дошкільного віку. Для досягнення мети дослідження були виконані наступні завдання: 1. Визначити тип темпераменту обстежених дітей дошкільного віку використовуючи методи спостереження та анкетування. 2. Визначити особливості показників уваги та пам'яті дітей залежно від типу темпераменту. 3. Провести інтегральну оцінку пам'яті та уваги дітей з різними типами темпераменту Гіпотеза дослідження – пам'ять та увага дітей дошкільного віку можуть мати відмінності, які залежать від їхнього типу темпераменту. Ми припускаємо, що різні типи темпераменту (сангвінік, холерик, меланхолік, флегматик) будуть обумовлювати певні особливості когнітивних функцій дитини, зокрема обсяг та тривалість пам'яті, а також рівень концентрації та стабільність уваги. Теоретико-методологічна основа дослідження спирається на дослідженнях багатьох зарубіжних та вітчизняних вчених, які присвятили своє життя дослідженню проблем пам'яті та когнітивного розвитку дітей дошкільного віку. Їхні дослідження та теоретичні роботи стали важливою основою для розуміння цих процесів та розробки педагогічних методик для покращення когнітивного розвитку дітей. Методи дослідження: психологічні, психофізіологічні, математичні, статистичні. Новизна роботи полягає в тому, що вперше проведено аналіз взаємозв'язку між типом темпераменту та показниками пам'яті та уваги дітей старшого дошкільного віку, які є вихованцями закладу дошкільної освіти комбінованого типу № 293 «Багряні вітрила» Запорізької міської ради. Теоретичне значення дослідження полягає в розкритті взаємозв'язку між пам'яттю, увагою та індивідуальними особливостями темпераменту у дітей дошкільного віку. Визначення та пояснення, як різні типи темпераменту впливають на розвиток та взаємодію між пам'яттю та увагою у дітей дошкільного віку. Встановлення того, які типи темпераменту можуть впливати на ефективність навчання та розвиток когнітивних навичок у дітей, що може мати важливе значення для індивідуального підходу до навчання. Встановлення можливих зв'язків між певними типами темпераменту та ризиками або позитивними аспектами розвитку пам'яті та уваги, що може допомогти в ранньому виявленні певних проблем чи можливостей. Практичне значення дослідження може виявитися важливим для різних галузей, таких як освіта, педагогіка та психологія дитинства. Дослідження може допомогти покращити процеси виховання та освіти, забезпечуючи більш індивідуалізований та ефективний підхід до розвитку когнітивних навичок у дітей дошкільного віку.