0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОРЕКЦІЯ ЕМОЦІЙНИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (ID:1146252)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 66
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………... 7 Розділ 1. Теоретичний аналіз емоційних порушень у дітей дошкільного віку …………………………………………………………………………….. 10 1.1. Поняття про емоції та почуття, їх функції та фізіологічні основи в психолого-педагогічній літературі …………………………………….. 10 1.2. Емоційні розлади та порушення у дітей дошкільного віку ………… 20 1.3. Корекція порушень емоційної сфери дошкільника ………………… 28 Розділ 2. Експериментальна робота з вивчення та корекції емоційних порушень у дітей дошкільного віку ……..………………………………….. 35 2.1. Вивчення стану емоційного благополуччя та виявлення емоційних порушень у дітей старшого дошкільного віку……………………………… 35 2.2. Психолого-педагогічні умови здійснення корекції порушень емоційної сфери дошкільника ……………………………………………… 51 2.3. Аналіз результатів корекції емоційних порушень у дітей дошкільного віку …………………………………………………………… 52 Висновки …………………………………………………………………...… 55 Список використаних джерел ……………………………………………… Додатки ………………………………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Основні тенденції розвитку і реформування дошкільної освіти в Україні у 2020-2021 роках повʼязано із необхідністю створення дитино-центрованого освітнього простору, орієнтованого на повноцінний розвиток дітей із комплексним психолого-педагогічним супроводом індивідуального розвитку кожної дитини, в тому числі дітей з особливими освітніми потребами. Базовим компонентом дошкільної освіти, як державним стандартом (далі БКДО) у новій редакції 2021року зазначено цінності дошкільної освіти, які наголошують на: визнанні самоцінності дошкільного дитинства, його потенціалу та особливої ролі в розвитку особистості; щасливому проживання дитиною дошкільного дитинства як передумови її повноцінного розвитку та подальшої самореалізації у житті; поваги до дитини, особливостей її розвитку та індивідуального досвіду; зміцнення фізичного, психічного та соціального здоровʼя дитини, тощо. [1]. Також зазначено, що становлення компетентностей дитини під час здобуття дошкільної освіти відбувається під керівництвом дорослих, педагогічні впливи яких повинні забезпечувати цілісність особистості, яка проявляється в розвинених емоціях, зростаючий свідомості, керованій поведінці. [1;18]. Саме тому, в полі особливої уваги педагогів закладу дошкільної освіти повинен бути соціально-емоційний розвиток дитини, що обʼєднує розвиток інтелекту, емоційної сфери, стійкості до стресу, впевненості у собі, позитивного ставлення до себе, інших та світу. Все це потребує педагогічної підтримки і педагогічного супроводу в освітньому просторі закладу дошкільної освіти. Теоретичні засади емоційного розвитку, емоційного благополуччя, педагогічного супроводу та корекції емоційних порушень у дітей дошкільного віку досліджувалися в роботах багатьох вітчизняних та зарубіжних науковців: Т. Бабаєва, О.Байєр, О. Васильєвої, О. Вовчик-Блакитної, Л. Виготського, Н. Єжкової, О. Запорожця, К. Ізарда, Є. Ільїна, І. Карабаєвої, О. Карпенко, О. Кононко, Є. Коротаєвої, С. Кулачківської, С. Ладивір, Н. Михайлової, Т. Піроженко, Л. Проколієнко, С. Рубінштейна, О. Савенкова, О. Смірнової, Н. Татарінцевої, Н. Уманець, Ф. Філатова, Н. Харитонової, П. Якобсон та ін.. Аналіз наукових джерел та нормативних документів засвідчує, що проблемі емоційного розвитку та корекції його порушень у дітей дошкільного віку приділяється достатньо уваги з боку держави, науковців, педагогів та батьків. Проте, на сьогодні бракує досліджень щодо вивчення емоційного стану, наявності емоційних порушень у дітей дошкільного віку та їх корекції на сучасному етапі діяльності закладу дошкільної освіти в умовах карантинних обмежень. Отже, безумовна актуальність зазначеної вище проблеми зумовила вибір теми кваліфікаційної роботи «Корекція емоційних порушень у дітей дошкільного віку». Мета роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальному дослідженні стану емоційного розвитку та емоційного благополуччя у дітей старшого дошкільного віку в закладі дошкільної освіти та апробації змісту та психолого-педагогічних умов, що забезпечують корекцію емоційних порушень у дітей дошкільного віку. Завдання дослідження:  проаналізувати психолого-педагогічну літературу з проблеми формування емоційного розвитку та емоційних порушень у дітей дошкільного віку; виокремити орієнтовний перелік поширених емоційних порушень, що виникають у дошкільному віці;  провести дослідження стану емоційного розвитку та емоційного благополуччя у дітей старшого дошкільного віку в закладі дошкільної освіти, виявити наявність емоційних порушень;  визначити та експериментально перевірити психолого-педагогічні умови корекції емоційних порушень у дітей дошкільного віку;  розробити рекомендації щодо збереження психічного здоровʼя дитини; Обʼєкт дослідження: процес корекції емоційних порушень у дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: психолого-педагогічні умови, що забезпечують корекцію емоційних порушень у дітей дошкільного віку. Для виконання завдань кваліфікаційної роботи використано такі методи дослідження:  теоретичні: аналіз (теоретичний, порівняльний) психолого-педагогічної літератури з метою розкриття питання щодо емоційного розвитку та корекції його порушень у дітей дошкільного віку; узагальнення, систематизація для виокремлення основних понять дослідження і розробки змісту педагогічних умов щодо корекції емоційних порушень у дітей;  емпіричні: діагностичні (психолого-педагогічний експеримент: констатувальний, формувальний і контрольний етапи; спостереження; опитування; бесіда) з метою виявлення і корекції емоційних порушень у дітей дошкільного віку;  статистичні: метод математичної статистики для визначення валідності та надійності одержаних результатів, порівняння експериментальних даних із вихідними. Теоретичне значення: укладено орієнтовний перелік поширених порушень емоційної сфери у дітей дошкільного віку на сучасному етапі, обґрунтовано педагогічні умови збереження психічного здоровʼя і корекції емоційний порушень у дітей дошкільного віку. Практичне значення одержаних результатів визначено розробленням і впровадженням: опису психолого-педагогічних умов корекції емоційних порушень у дітей дошкільного віку; методичних рекомендації щодо збереження психічного здоровʼя дітей. Результати дослідження можуть бути використані вихователями і практичними психологами закладу дошкільної освіти з метою створення необхідних умов для щасливого проживання дитинства в освітньому просторі закладу та корекції емоційних порушень у дітей дошкільного віку.