0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ СТРАШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ О НАВЧАННЯ В ШКОЛІ (ID:1217988)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 45
Рік виконання: 2024
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ СТРАШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ…………….. 1.1 Теоретичні підходи та досвід вивчення зарубіжними країнами проблеми готовності дітей до навчання у школі…………………………………………….. 1.2 Складові психологічної готовності до навчання у школі старшого дошкільника………………………………………………………………………… 1.3 Загальна характеристика розвитку особистості дітей дошкільного віку - молодшого шкільного віку………………………………………………………… РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ СТРАШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ О НАВЧАННЯ В ШКОЛІ………………………………………………………………………………. 2.1 Сутність та особливості підготовки дітей дошкільного віку до навчання в школі………………………………………………………………………………… 2.2 Врахування психологічних компонентів та аспектів психологічної зрілості дитини для підготовки її до навчання в школі…………………………………… 2.3 Оптимізація формування психологічної готовності до навчання в умовах ЗДО………………………………………………………………………………….. 2.4 Взаємодія ЗДО і сім'ї у підготовці дошкільника до навчання в школі……... 2.5 Методичні рекомендації щодо покращення психологічної готовності дітей до школи за допомогою ігор та вправ…………………………………………….. ВИСНОВКИ………………………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сьогодні, в умовах масштабних соціально-економічних і політичних змін у нашій державі, надзвичайного загострення соціальних конфліктів, зростає небезпека поведінкових відхилень у дітей. Питання готовності дітей до вступу до школи є дуже важливим для психологів, вчителів, фізіологів і лікарів, школи є досить гострою проблемою. За визначенням психологів, шість років - це початок діяльності уявного механізму, відображення небуття. Самостійна дитина завжди знаходиться в стані «втечі». Книжки, ігри, танці, спритні рухи – все наповнене гармонією, яку малеча намагається опанувати сама. Готовність до навчання – це система показників фізичного, мотиваційного, інтелектуально-пізнавального та особистісного розвитку, які забезпечать успішне навчання в школі. Факти доводять, що діти, які недостатньо підготовлені до систематичного навчання, мають більше труднощів і довше адаптуються до школи. У них часто виникають різні труднощі в навчанні. Серед них значно більше дітей, які не встигають, не тільки в першому класі. класі, а й у першому класі. Але в подальшому часто ці діти не встигають, у них спостерігаються порушення здоров’я. Безсумнівно, чим краще буде підготовлений організм дитини до всіх змін і неминучих труднощів, пов’язаних із початком навчання в школі, тим легше їй буде це пережити, тим спокійніше і менш болісно пройде процес адаптації. Готовність до шкільного навчання - глибоке поняття, яке потребує комплексних психологічних досліджень. Такими дослідженнями займалися Л.І. Божович, О.В. Запорожець, Л.А. Венгер, В.К. Котирло., С.Д. Максименко, Б.І. Скомороський, З.В. Юрченко, Е.Е. Кравцова, О.О. Дубровина, М.М. Заброцький, М.П. Лещенко та інші. Найважливішим наслідком психічного розвитку дитини дошкільного віку є формування психологічної готовності до шкільного навчання. По суті, її становлення свідчить про завершення періоду дошкільного дитинства. Об'єкт дослідження – процес психологічної підготовки дитини дошкільного віку до навчання в школі. Предмет дослідження - організаційно-педагогічні умови підготовки дітей дошкільного віку до навчання в школі. Мета даної роботи – проаналізувати організаційні та педагогічні засади психологічної готовності дитини дошкільного віку до навчання та дослідити умови оптимізації та покращення цього процесу. З мети отримуємо такі завдання:  Дослідити теоретичні підходи до вивчення проблеми готовності дітей до навчання у школі;  Проаналізувати складові психологічної готовності до навчання у школі старшого дошкільника;  Надати загальну характеристику розвитку особистості дітей дошкільного віку;  Дослідити сутність та особливості підготовки дітей дошкільного віку до навчання в школі;  Дослідити психологічні компоненти та аспекти психологічної зрілості дитини для підготовки її до навчання в школі;  Запропонувати методичні рекомендації щодо покращення психологічної готовності дітей до школи за допомогою ігор та вправ Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел, що налічує 20 пунктів. Загальний обсяг курсової роботи становить 45 сторінок. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ СТРАШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ 1.1. Теоретичні підходи та досвід вивчення зарубіжними країнами проблеми готовності дітей до навчання у школі У нашій країні питання готовності шестирічних дітей до школи є і залишається педагогічною проблемою. Початковий план швидкого переходу до загальної освіти з шести років зазнав невдач не лише тому, що не всі школи змогли створити необхідні гігієнічні умови для учнів цього віку, а й з тієї причини, що не всі діти можуть навчатися в школі з шестирічного віку. Прихильники попередніх досліджень посилаються на досвід з-за кордону, де діти починають відвідувати школу з п’яти-шести років. В той же час, шкільні програми зазвичай починають впроваджуватись для дітей при досягненні ними семирічного віку. Як американські, так і англійські школи мають підготовчий рівень, де учні п’ятих-шостих класів готуються до звичайного навчання. У підготовчих класах вчителі не вивчають з дітьми конкретні предмети, а займаються різними видами діяльності, відповідними цьому віку (грати, малювати, співати, вивчати ази цифр і читання). Заняття проходять у вільній формі спілкування, яке дозволяє дитині поводитися безпосередньо, що обумовлюється психологічним особливостям її віку [1, c. 73]. Насправді підготовчі класи дуже схожі на ті, що існували в наших підготовчих групах дитячого садка, де діти шести-семи років вчилися азам лічби та читання, ліплення, малювання, музики, співу, ритму, фізкультури – і все це в режимі дитячого садка, а не школи. Програма для підготовчої групи дитячого садка розроблена з урахуванням вимог до першокласників. Виникає питання, чому спочатку встановлений плавний перехід з дитсадка в школу вирішили замінити навчанням у школі з шести років? Щоб відповісти на це питання, можна підкреслити два моменти: - перший – підготовка до школи у садку була дуже добре розроблена в програмах, тобто теоретично, але в переважній більшості садків дуже погано реалізовувалася на практиці (бракувало кваліфікованих педагогів) - другий більш детально проаналізував Б. Ельконін у 1989 році. Дослідник оцінив ситуацію в початковій школі після її трансформації з чотирьох до трьох років, що було зумовлено складністю програм середньої школи і вимагало ще одного року навчання, який ніби «відбирався» з початкової школи [2, c. 67].