0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ (ID:1218558)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 24
Рік виконання: 2025
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА 7 1.1. Шляхи і механізми розвитку особистості дитини підліткового віку 7 1.2. Психологічні зміни підлітка – криза ідентичності в особистості підлітка 10 РОЗДІЛ 2 ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА 12 2.1.Методичний інструментарій та процедура дослідження 12 2.2 Аналіз результатів дослідження самооцінки та психологічних особливостей підлітків 14 2.3 Рекомендації щодо психологічної корекції самооцінки підлітків засобами арттерапії 18 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність вивчення підліткового віку рішуче випливає, по-перше, з того, що цей етап життя є найважливішим для формування особистості людини в цілому. Підлітковий вік – це своєрідний перехідний етап від дитинства до зрілості, коли відбуваються надзвичайно важливі зміни як на фізичному, так і на психологічному рівнях. Саме в цей період зазвичай відбувається активне переосмислення власної ідентичності, а також розширення горизонту самосвідомості, а крім того, зміна ставлення до навколишнього світу та людей загалом. Оскільки підлітки доволі часто стикаються з всілякими труднощами в тому числі і психологічними проблемами через різні внутрішні суперечності розвитку, дослідження саме цього періоду дозволяє краще зрозуміти динаміку становлення особистості загалом, а також так би мовити створити адекватні педагогічні та психологічні методи підтримки підлітків у цей дуже не простий етап їхнього життя та адаптації у суспільстві. Враховуючи надзвичайну важливість цього вікового етапу для формування основних життєвих орієнтирів, моральних переконань, а також вміння приймати свою соціальну роль та брати на себе відповідальність за свою поведінку та вибір життєвого шляху в цілому, дослідження підліткового віку з нашої точки зору сприяє розвитку науки про психологію та педагогіку, а також більшому практичному використанню отриманих знань для значного покращення якості життя підлітків та їхньої адаптації до вимог суспільства. Об’єкт дослідження – особистість підлітка Предмет дослідження – психологічні характеристики особистості у підлітковому віці. Мета дослідження – теоретично вивчити та емпірично дослідити психологічні особливості розвитку особистості в підлітковому віці. Для досягнення означеної вище мети нам потрібно вирішити наступні завдання: - проаналізувати шляхи та механізми розвитку внутрішньої позиції дорослого на етапі підліткового віку; - проаналізувати ключові психологічні зміни особистості на етапі підліткового віку; - провести емпіричне дослідження психологічних особливостей підліткового віку; - дати рекомендації психологічної корекції самооцінки підлітків засобами арттерапії У процесі проведення дослідження нами були використані такі методи дослідження: - Теоретичні: аналіз психологічної, педагогічної та наукової літератури; абстрагування; аналогію; порівняння; конкретизацію; формулювання висновків. - Емпіричні: педагогічне спостереження (опосередковане, візуальне); інтерв’ю; аналіз результатів діяльності. Нами були обрані наступні методики дослідження: методика «Шкала самооцінки», опитувальник загальної самооцінки підлітка, методика «Самооцінка особистості». Наукова новизна дослідження полягає первинно в обґрунтуванні та експериментальному доведенні необхідності розробки й впровадження програми розвитку особистості у підлітковому віці. Зокрема, нами було акцентовано на формуванні ключових психологічних особливостей цього вікового етапу: становлення відчуття дорослості, прагнення до самостійності, підвищеної чутливості до засвоєння соціальних норм та цінностей, розвитку вольової саморегуляції та зниженні рівня імпульсивності. Практичне значення полягає в можливості використання результатів дослідження у діяльності практичних психологів та соціальних працівників під час організації роботи з підлітками, наприклад у формуванні ефективних програм психопрофілактики та особистісного розвитку.