ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМИ КОРЕКЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО СТАНУ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ЗАСОБІВ ТАЕКВОН-ДО ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ НАСЛІДКАМИ ТРАВМУЮЧОЇ ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ (ID:1229446)
Зміст
ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМИ КОРЕКЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО СТАНУ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ЗАСОБІВ ТАЕКВОН-ДО ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ НАСЛІДКАМИ ТРАВМУЮЧОЇ ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ
Зразок роботи
З 2014 року в Україні триває військовий конфлікт на сході держави, що призвело до значних людських втрат та руйнувань. Велика кількість людей, зокрема дітей, стали особами з дисфункціями, розладами діяльності життєзабезпечуючих систем та каліцтвами, які виникли внаслідок військових дій. Це створює потребу у фахівцях різних галузей шукати ефективні комплексні засоби корекції та відновлення життєдіяльності цих людей в умовах мирної території. Необхідно забезпечити задоволення звичайних людських потреб, гарантованих кожній особистості Конституцією України та міжнародними організаціями із захисту прав людини.
Вивчення окремих аспектів життєдіяльності вимушено переміщених осіб здійснювали такі дослідники, як Н.І. Тищенко та Б.Ю. Піроцький, А.В. Кабанцева та О.Л. Корнєєва, І.О. Луценко, А.М. Богуш, Л.О. Калмикова та Б.П. Лазоренко. Їхні праці зробили значний внесок у розуміння проблематики та пошук шляхів її вирішення. Однак, враховуючи масштаби проблеми, подальше дослідження та розробка нових підходів до відновлення життєздатності постраждалих залишається надзвичайно актуальним завданням.
1. Здійснити аналіз наукової літератури щодо проблеми тривожності у
дітей молодшого шкільного віку.
2. Охарактеризувати фактори тривожності в умовах війни.
3. Підібрати інструментарій та провести емпіричне дослідження
тривожності дітей молодшого шкільного віку.
4. Здійснити аналіз та інтерпретацію отриманих результатів.
5. Розробити, впровадити та перевірити ефективність програми
подолання тривожності дітей молодшого шкільного віку в умовах війни.
Мета роботи полягає в покращенні ефективності корекції психофізичного стану дітей молодшого шкільного віку, які зазнали травмуючої дії військового конфлікту. Завдання дослідження:
Об’єкт дослідження: заняття таеквон-до дітей молодшого шкільного віку.
Предмет дослідження: корекція психофізичного стану та соціальної адаптації дітей молодшого шкільного віку, які постраждали внаслідок бойових дій в Україні.
Методи дослідження: Теоретичні: аналіз наукових джерел з обраної проблематики; синтез та узагальнення інформації. Емпіричні: опитування, тести, проективні методи вивчення особистості: - «Вибери потрібне обличчя» (Р.Теммл, М. Доркі, В.Амен); - Проективна методика для діагностики шкільної тривожності (А.М.Прихожан); - Тест шкільної тривожності Філіпса. Математичної статистики: кореляційний аналіз Пірсона; Практична значущість роботи: полягає в тому, що результати роботи можуть бути застосовані психологами, соціальними працівниками та педагогами, а також можуть бути використані студентами при вивчені курсу «Медична психологія», «Педагогічна психологія» «Вікова психологія», «Загальна психологія» та інші. Мета та завдання роботи обумовлюють її структуру, яка складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Інші роботи з даної категорії: