0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні особливості екологічної свідомості осіб підліткового віку (ID:123158)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 50
Рік виконання: 2014
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ……………………………………………………………………………3 Розділ 1. Теоретичний аналіз особливостей екологічної свідомості…… . 5 1.1. Поняття свідомості в психологічній науці ……………………………. . 5 1.2. Сутність феномену екологічної свідомості ………………………………14 1.3. Психологічні особливості екоціннісних диспозицій…………………...29 Розділ 2. Емпіричне дослідження особливостей розвитку екологічної свідомості у підлітків 2.1. Характеристика вибірки та процедури дослідження……………………. 36 2.2. Методи та методики дослідження………………………………………... 36 2.3. Аналіз отриманих результатів ……………………………………………. 37 Висновки………………………………………………………………………...44 Література………………………………………………………………………47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розділ 1. Теоретичний аналіз особливостей екологічної свідомості 1.1. Поняття свідомості в психологічній науці Свідомість прийнято визначати як найвищу форму найбільш загальної властивості матерії - відображення. Вона полягає в узагальненому, оціночному та ціленаправленому відображенні дійсності, в її конструктивно-творчому пере¬творенні, у випереджальному мисленнєвому моделюванні дій, у передбаченні їх наслідків, у раціональному регулюванні та самоконтролі людської діяльності. В сучасній психології під свідомістю розуміють вищу, інтегруючу форму психіки, яка заключається в відображенні, цілепокладанні і конструктивно-творчому перетворенні дійсності. Як в процесі відображення , так і процесі конструктивно-творчого перетворення беруть участь всі психічні процеси людини (сприйняття, пам’ять, мислення, уявлення) в результаті чого формується система знань про світ, яка в свою чергу знаходить вираження у діяльності, в поведінці [25]. Свідомість не дана людині від народження. Вона формується не природою, а суспільством. З’явившись на світ, дитина ще не здатна відразу суб’єктивно відокремити себе від зовнішнього світу, вона немовби «розчинена» в ньому, її свідомість складається поступово через оволодіння в процесі життєдіяльності багатствами суспільної свідомості. Ананьєв Б.Г. в характеристиці генезису свідомості відмічає, що завдяки накопиченню життєвого досвіду , тобто досвіду відображення і самої практичної діяльності, засвоєнню через мову історично сформованих знань, свідомість становиться сукупністю суб’єктивних відношень людини до природи, суспільства, людей і самого себе [2].