СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВСТУП Aктуaльність тeми досліджeння. Повномасштабне вторгнення росії в Україну, економічні перетворення, які нині відбуваються в країні, докорінно змінюють характер і принципи управління підприємствами та організаціями, в тому числі розширeння внутрішнь (ID:1266489)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 7
Рік виконання: 2024
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
Тема «Вплив воєнно-політичних конфліктів на навчання учнів з різним рівнем тривожності Вплив воєнно-політичних конфліктів на навчання учнів з різним рівнем тривожності» Методика 1. Шкала соціально-ситуативної тривожності Кондаша. Мета:дослідити рівень тривожності учнів. Час на виконання: 20хв Інструкція Далі названі ситуації, які часто трапляються в житті. Деякі з них можуть бути для вас неприємними, викликати хвилювання, занепокоєння, тривогу, страх. Уважно прочитайте кожне речення й обведіть одну із цифр праворуч: 0, 1, 2, 3, 4, залежно від такого: • якщо ситуація зовсім не видається вам неприємною, обведіть цифру 0; • якщо вона хвилює, турбує вас лише незначним чином, обведіть цифру 1; • якщо ситуація є досить неприємною, викликає таке занепокоєння, що ви із задоволенням уникнули б її, обведіть цифру 2; • якщо вона для вас є дуже неприємною та спричиняє сильне занепокоєння, тривогу, страх, обведіть цифру 3; • якщо ситуація для вас є украй неприємною, якщо ви не в змозі витримати її та вона вас дуже сильно непокоїть, викликає сильний страх, обведіть цифру 4. Ваше завдання — уявити якомога детальніше кожну ситуацію й обвести ту цифру, що позначає, якою мірою ця ситуація може викликати у вас побоювання, занепокоєння, тривогу або страх. 1. Відповідаєш біля дошки 0 1 2 3 4 2. Ідеш на гостину до незнайомих 0 1 2 3 4 3. Береш участь у змаганнях, конкурсах, олімпіадах 0 1 2 3 4 4. Розмовляєш із директором школи 0 1 2 3 4 5. Думаєш про своє майбутнє 0 1 2 3 4 6. Учитель визначає за журналом, кого викликати відповідати 0 1 2 3 4
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Методика 2. Дослідження опосередкованого запа­м'ятовування Мета: визначення впливу системи до­поміжних засобів на запам'ятовування конкретних понять. Дослідження складається з двох серій. Час на проходження -15 хв Завдання першої серії: визначення обсягу пам'яті досліджуваного при запам'ятовуванні словесного матері­алу без попередньо заданої системи зв'язків. У досліді використовується класичний метод утримування членів ряду. Експериментальний матеріал включає 20 не пов'язаних між собою простих слів, які складаються з 4—6 букв. Перед досліджуваними ставиться завдання запам'ятати запропоновані слова і за командою відтворити їх на папері для записів. Експериментатор має читати слова чітко і швидко з паузами 2 с. Через 10 с. після закінчення читання слів досліджуваним пропонується відтворити вголос або записати на папері запам'ятовані слова з будь-якою послідовністю. Експериментатор відмічає в протоколі правильно
Інші роботи з даної категорії: