СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ З ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ (ID:1270318)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 35
Рік виконання: 2024
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 2 КАЛЕНДАРНИЙ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ 5 ОПИС БАЗИ ПРАКТИКИ 12 ХАРАКТЕРИСТИКА ЕТАПІВ, ВИБІРКИ ТА МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ 17 ІНТЕРПРИТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ 22 РОЗРОБКА ТРЕНІНГУ 23 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….….25 ДОДАТКИ 26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження впливу воєнно-політичних конфліктів на навчальні досягнення школярів з різним рівнем тривожності обумовлена тим, що війна є надзвичайно стресовою подією, особливо для дітей. Це може вплинути на їх психічне та емоційне благополуччя, а також на їх здатність до навчання. Під час активних військових дій виникають перерви у навчанні через евакуацію, знищення навчальних закладів та інфраструктури, повітряні тривоги, а також через втрату доступу до освітніх ресурсів. Це суттєво ускладнює процес навчання для дітей. Рівень тривожності може впливати на здатність школярів зосередитися, запам'ятовувати і розв'язувати завдання. Високий рівень тривожності може призвести до зниження когнітивних функцій та затримок у розвитку навчальних навичок. Таким чином, дослідження впливу воєнно-політичних конфліктів на навчальні досягнення школярів з різним рівнем тривожності є актуальним для розуміння та ефективного управління освітнім процесом в умовах війни. Згідно з нормативними документами Міністерства освіти і науки України, проходження виробничої практики є необхідною частиною навчального процесу для студентів, які обирають спеціальність «Психологія» у вищих навчальних закладах. Студенти здійснюють виробничу практику в різноманітних місцях, таких як підприємства, навчальні заклади на всіх рівнях, центри психологічної допомоги, науково-дослідні інститути з психологічним спрямуванням, психодіагностичні центри, центри психологічної реабілітації, психіатричні лікарні, центри зайнятості, центри профорієнтації, комерційні організації та інші установи, де функціонує психологічна служба, психологічна лабораторія або кабінет психолога. Мета виробничої практики – покращити професійні навички і вміння через вивчення практичної діяльності психолога та теоретичне узагальнення цього досвіду, що дозволяє систематизувати та удосконалити засвоєні знання. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань практики: ‒ закріплення та практичне застосування теоретичних знань з фахових дисциплін; ‒ створення професійної ідентичності майбутніх психологів та розвиток їх професійної самосвідомості; ‒ розвиток вмінь і навичок для здійснення психодіагностичних, профілактичних, розвивальних та психокорекційних функцій психолога; ‒ формування та закріплення навичок у складанні програм дій на основі самостійно сформульованих гіпотез; ‒ оволодіння технологією проведення дослідження. Після проходження виробничої практики студент повинен знати: ‒ структурування плану психологічного дослідження; ‒ послідовні етапи проведення психодіагностичного дослідження; ‒ методи та технології здійснення спостереження; ‒ розробка анкет для психологічних досліджень та їх технологія; ‒ технологію проведення інтерв’ю; ‒ особливості використання методу тестування у психодіагностичній практиці психолога. Особливості роботи на конкретній практичній базі передбачають необхідність студентів-практикантів дотримуватися завдань з високим ступенем уважності та дбайливості.
Інші роботи з даної категорії: