0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ (ID:129176)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 86
Рік виконання: 2012
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ..……………………………………………………………………………. 4 РОЗДІЛ I. Теоретичні засади дослідження емоційного інтелекту особистості у вітчизняній та зарубіжній психології................................................................7 1.1. Поняття та загальна характеристика «емоційного інтелекту» в сучасній психологічній науці……………………………………………………………….7 1.1.2. Аналіз основних концептуальних підходів щодо розуміння емоційного інтелекту особистості у психології……………………………………………..11 1.1.3. Характеристика структури та складові емоційного інтелекту…………17 1.1.4. Аналіз основних функцій та рівнів емоційного інтелекту……………..19 1.1.5. Роль емоційного інтелекту у соціально-психологічній адаптації особистості……………………………………………………………………….23 1.2. Аналіз психологічних підходів, щодо визначення поняття професійної орієнтації та характеристика типів особистості……………………………….29 1.3. Аналіз теоретичних підходів до визначення поняття "страх" в психології………………………………………………………………………...33 1.4 Характеристика копінг – стратегій та їх класифікація…………………...39 РОЗДІЛ ІІ. Методологічне обгрунтування та процедура проведення емпіричного дослідження.....................................................................................47 2.1. Методологічне обґрунтування та етапи проведення емпіричного дослідження………………………………………………………………………47 2.2. Методи емпіричного дослідження…………………………………………49 2.3. Характеристика вибірки…………………………………………………....53 РОЗДІЛ ІІІ. Психологічні особливості емоційного інтелекту особистості (на прикладі вікової групи 16 – 17 років)..................................................................53 3.1. Дослідження зв’язку емоційного інтелекту з іншими особистісними характеристиками..................................................................................................53 3.2. Вплив психологічних особливостей емоційного інтелекту на формування певних професійних типів особистості...............................................................54 3.3. Результати кількісного аналізу.....................................................................61 3.4. Результати дисперсійного аналізу...............................................................68 Висновки................................................................................................................72 Список використаної літератури.........................................................................75 Додатки...................................................................................................................80
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову