ОСОБЛИВОСТІ САМООЦІНКИ СТУДЕНТІВ, СХИЛЬНИХ ДО ВІРТУАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ (ID:130841)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП …………………………………………………………………………….…. 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ САМООЦІНКИ СТУДЕНТІВ, СХИЛЬНИХ ДО ВІРТУАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ ………………………………………………………………….…. 5
1.1. Теоретичний аналіз проблеми самооцінки особистості ….…....…………..… 5
1.2. Поняття та основні характеристики віртуального спілкування……..... …… 14
1.3. Психологічні особливості студентів юнацького віку …….……...….……… 25
Висновки до першого розділу …………………………..………………… …….. 41
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ САМООЦІНКИ СТУДЕНТІВ, СХИЛЬНИХ ДО ВІРТУАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ ………..…………... ……………………….. 42
2.1. Методи та організація дослідження ………………...……….………. ……... 42
2.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження………...……. ………….. 48
2.3. Рекомендації щодо вдосконалення самооцінки студентів, схильних до віртуального спілкування .……………………………………………………..….. 54
Висновки до другого розділу ………………………….………..………… ……... 64
ВИСНОВКИ ………………………………………………………………...…… .. 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………………..... 67
ДОДАТКИ ………………………………………………………………………..... 70
Додаток А ………………………………………………………………..………… 71
Додаток Б ………………………………………………… ………………. ……… 73
Додаток В ………………………………………………………………………...... 74
Зразок роботи
Розвиток суспільства та технічних засобів зв’язку нерозривно пов’язані і з розвитком окремої особистості. Особливо це стосується молоді, самооцінка якої вливає на їх індивідуальність, професійне становлення та вдосконалення, успішність навчальної діяльності, професійно-особистісне зростання та передбачає рівень довіри інформаційним джерелам. Для юнацького віку, зокрема, для студентів є характерним становлення свого специфічного світогляду. В цей період триває усвідомлення суб’єктивності своїх бажань і об’єктивності своїх можливостей. Неадекватна caмooцiнкa зумовлює нeвiдпoвiднe cтaвлeння дo ceбe, чим пopoджує пpoблeми в майбутньому житті, кoли людина вжe дopocлa особистіть і, пeвним чинoм, aвтoнoмнa.
Тема віртуального спілкування є пріоритетною, а особливо серед молоді. Інтернет з кожним днем розширює свої горизонти, з’являються нові соціальні мережі, де люди з різних країн спілкуються і мають можливість обмінюватися досвідом чи ділитися корисною інформацією. Актуальність обраної теми пояснюється необхідністю вивчення особливостей самооцінки молодих людей, схильних до віртуального спілкування, оскільки даний вид спілкування поступово стає одним з основних видів комунікації людей у світі. У зв'язку з тим, що самооцінка є важливою в житті людини, а віртуальне спілкування набуває все більшої популярності, то вкрай цікавим у науковому відношенні і корисним в практичному є вивчення питань віртуального спілкування. Чи існує зв'язок між віртуальним спілкуванням студента та особливостями його самооцінки? Які особливості має віртуальне спілкування для студента? Чи можна вдосконалювати самооцінку, завдяки можливостям віртуального спілкування? Ці та інші питання і зумовили актуальність бакалаврської роботи «Психологічні особливості самооцінки студентів, схильних до віртуального спілкування».
Мета: на основі теоретичного аналізу та емпіричного дослідження визначити психологічні особливості самооцінки студентів, схильних до віртуального спілкування.
Завдання:
1. Здійснити теоретичний аналіз проблеми самооцінки особистості.
2. Уточнити в наукових джерелах поняття «віртуального спілкування» та його характеристику.
3. З’ясувати в емпіричному дослідженні психологічні особливості самооцінки студентів, схильних до віртуального спілкування.
4. Розробити рекомендації щодо вдосконалення самооцінки студентів, схильних до віртуального спілкування.
Об’єкт дослідження – самооцінка особистості.
Предмет дослідження – психологічні особливості самооцінки студентів, схильних до віртуального спілкування.
Інші роботи з даної категорії: