0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИ ТА МЕТОДИКИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ЯВИЩ (ID:141034)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 24
Рік виконання: 2015
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 1. Методи дослідження особливостей соціально-психологічних явищ 4 2. Методики дослідження особливостей соціально-психологічних явищ 6 ВИСНОВКИ 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18 ДОДАТКИ 19
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На підставі проведеного дослідження можна зробити такі основні висновки. Варто відмітити, що методи соціальної психології розділяють на три групи: методи емпіричного дослідження (спостереження, опитування (інтерв’ю, анкетування), бесіда, безсловесна комунікація), спеціалізовані соціально-психологічні методи (групова оцінка особистості, експеримент, метод соціометричних вимірів, методи моделювання, контент-аналіз, оціночна біополяризація) й управлінсько-виховні методи (соціально-психологічний тренінг, методи гри). Метод спостереження Р. Бейлза здійснюється з метою аналізу процесу взаємодії людей. Предметом соціально-психологічного спостереження є вербальна і невербальна поведінка окремої людини, групи або кількох груп в певному соціальному середовищі. При спостереженні фіксуються мовні акти (їх зміст, послідовність, спрямованість, частота); виразні, експресивні рухи тіла; рух, переміщення і нерухомі стани людей, дистанція між ними, дотики і т.д.; різні фізичні дії: торкання, поштовхи, удари, передача, відштовхування і т.п.; поєднання всіх цих актів та їх ознак. Референтометрія – один із соціометричних методів, спрямований на виявлення референтності членів групи для кожного індивіда, який входить у цю групу. Виявлення за допомогою даної методики референтної групи дає практичному психологу можливість визначати не тільки ставлення кожного учня до своїх однолітків, але і його ціннісні орієнтації: встановити ті якості його особистості, в оцінці яких він потребує більшою мірою. Нарешті, референтометрія дозволяє деякою мірою прогнозувати поведінку учня в певних ситуаціях. Методика оцінювання психологічної атмосфери в колективі А. Л. Фідлера дозволяє оцінювати психологічну атмосферу в колективі і прогнозувати потенційну конфліктогенність і тенденцію до виникнення і ескалації конфліктів. Підсумковий показник коливається від 10 (позитивна оцінка) до 80 (негативна оцінка). Нижчий бал – позитивна оцінка, вищий бал — негативна оцінка. Необхідно підрахувати загальну суму балів по всіх 10 пунктах. На підставі індивідуальних відповідей або профілів, що отримані від кожного з членів колективу створюється середній профіль. Бесіда – це метод усного отримання відомостей від даного дослідника людини шляхом ведення з ним тематично спрямованого розмови. Як самостійний метод бесіда особливо інтенсивно застосовується у консультативній, діагностичній та психокорекційній роботі. У діяльності практичного психолога бесіда часто відіграє роль не тільки професійного методу збору психологічних даних, а й засобу інформування, переконання, виховання. Бесіда завжди в тій чи іншій мірі супроводжується спостереженням за виглядом і поведінкою досліджуваного. Це спостереження дає додаткову, а часом і основну інформацію про співрозмовника, про його ставлення до предмету розмови, до дослідника та супутньої обстановці, про його відповідальність і щирості. Методика визначення стиля управління колективом за В. П. Захаровим та А. Л. Журавльовим спрямована на визначення стилю керівництва трудовим колективом. Застосування методики не вимагає індивідуального тестування. Можливе використання в блоці тестів, особливо ефективне використання його разом із соціометрією з метою оптимізації соціально-психологічного клімату в колективі.