0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ДОРОСЛИХ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ (ID:141036)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 39
Рік виконання: 2014
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ПРО ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ 5 1.1. Механізм психічного розвитку дитини 5 1.1.1. Вікова періодизація психічного розвитку дитини від народження до закінчення школи 8 1.2. Вплив спілкування на психічний розвиток дитини 10 1.2.1. Особливості спілкування дитини з дорослими 12 РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ ДОРОСЛИХ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ 17 2.1. Особливості впливу батьків на психічний розвиток дитини 17 2.2. Вплив вихователя на формування психіки дошкільняти 23 2.3. Роль педагога у психічному розвитку дитини 28 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Проведене дослідження дає підстави для таких висновків: 1. Можна відзначити, що основними складовими механізму психічного розвитку дитини вважають: соціальну ситуацію розвитку дитини, психологічні новоутворення, провідну діяльність та кризи розвитку. Соціальна ситуація розвитку — специфічні для даного віку, єдині та неповторні взаємини між дитиною і навколишнім середовищем. Новоутворення — це новий тип побудови особистості та її діяльності, психічні й соціальні зміни, що вперше виникають на певному віковому ступені, і які в основному визначають свідомість дитини, її ставлення до середовища, його внутрішнього й зовнішнього життя, весь хід її розвитку в даний період. Провідна діяльність — це діяльність, виконання якої визначає виникнення й формування основних психологічних новоутворень людини на даному етапі розвитку її особистості. Сутність кризи розвитку криється в перебудові внутрішніх переживань, в зміні потреб і спонукань при взаємодії з середовищем, результатом яких є зміна психіки і поведінки. 2. В результаті узагальнення існуючих поглядів на вікові періоди розвитку дитини можна виокремити наступні періоди: немовлячий вік: до 1 року, ранній вік: 1–3 років, дошкільний вік: 3–7 років, молодший шкільний вік: 7–11 років, підлітковий (молодший підлітковий): 11–14 років, ранній юнацький (старший підлітковий): 14–18 років. 3. Необхідно зазначити, що спілкування має значну роль у формуванні психічного розвитку дитини. прискорює хід розвитку дітей, дає змогу подолати несприятливу ситуацію та виправляє дефекти, які виникли в дітей у процесі неправильного виховання. 4. Можна відзначити, що дитина спілкується з дорослими за допомогою жестів, емоцій (у немовлячому періоді) та за допомогою мовлення. Дитина керується у спілкуванні з дорослими такими мотивами: пізнавальними (отримання необхідних дитині знань, умінь), діловими (задоволення актуальної потреби) та особистісними (вони задовольняють прагнення дитини до спілкування). Спілкування дитини з дорослими є поштовхом до психічного, емоційного, інтелектуального розвитку дитини. Варто підкреслити, що недостатність або повна відсутність спілкування з дорослими можуть призвести до значних змін у психіці дитини, виникнення психічних хвороб. 5. Необхідно відзначити, що спілкування з батьками є головним чинником психічного розвитку дитини, оскільки саме батьки знаходяться поряд з дитиною від самого її народження і діляться із нею своїм досвідом. Найбільший вплив на психологічний розвиток та психічне здоров’я дитини чинять батьківський контроль, батьківські вимоги, які спонукають до розвитку у дітей зрілості, способи спілкування з дітьми в ході виховних впливів, емоційна підтримка. Спілкування дитини дошкільного віку з вихователем має велике значення для психічного розвитку дитини. Вихователь допомагає дитині проникнути в позачуттєву суть явищ, розвинути наочні форми мислення, залучає до моральних цінностей суспільства. Необхідно підкреслити, що початок шкільного віку призводить до змін у психічному розвитку дитини, оскільки дитина починає розуміти, що з’являється нова категорія на противагу власним бажанням – «потрібно». Роль педагога спрямована на формування особистості дитини, вона впливає на засвоєння морально-етичних норм суспільства та сприяє становленню ціннісних орієнтацій дитини. Спілкування як комунікативна взаємодія педагога з учнями створює сприятливий психологічний клімат, оптимізує міжособистісні стосунки у дитячому колективі.