0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Казкотерапія як засіб подолання страху у дошкільників (ID:160132)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 42
Рік виконання: 2016
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………….....3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КАЗКОТЕРАПІЇ ЯК ЗАСОБУ ПОДОЛАННЯ СТРАХУ У ДОШКІЛЬНИКІВ 1.1. Казкотерапія та її особливості використання у навчально-виховному процесі ДНЗ ……………………………………………………………….....5 1.2. Психологічна характеристика виникнення страхів та фобій ....................14 1.3. Особливості прояву страхів у дошкільників ……………………………...22 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВИЯВЛЕННЯ ДИТЯЧИХ СТРАХІВ І МЕТОДІВ ЇХ КОРЕКЦІЇ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 2.1 Особливості побудови терапевтичної казки………………………………… 2.2 Диференціація та діагностика окремих видів страху у дошкільників…… 2.3 Ефективність психокорекційної та профілактичної роботи із страхами… ВИСНОВКИ ………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ……........ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВИЯВЛЕННЯ ДИТЯЧИХ СТРАХІВ І МЕТОДІВ ЇХ КОРЕКЦІЇ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 2.1 Особливості побудови терапевтичної казки Казкотерапія - метод, що використовує казкову форму для інтеграції особистості, для розширення свідомості й удосконалення взаємодії з навколишнім середовищем. В науці існує концепція казкотерапії ― лікування казками. На казках апробують психотерапевтичні прийоми, що дозволяють знизити негативізм поведінки дитини та дорослого. Через казку дитина може в алегоричній формі пізнати закони світу, в якому народилася, зазирнути в найпотаємніші куточки своєї душі [ 6, с. 8 ]. Але погляд на казкотерапію як виховну та відновлювальну систему передбачає загальні закономірності роботи з казковим матеріалом. Працюючи з казкою, важливо зрозуміти її основну ідею, наявну і приховану мотивацію вчинків героїв та засобів подолання ними труднощів. Аналіз казок, проведений психологом І.Вачковим, дозволяє зробити висновок, що казки із закладеним в них метафоричним змістом можуть бути казковим інструментом, який дозволить краще і глибше зрозуміти себе, свій внутрішній світ [ 11, с. 18 ]. Створити терапевтичну казку легко і складно водночас. Легко - бо є правила і техніки написання такої казки. Складно - бо дуже важливо знайти саме того героя, створити той сюжет, який допоможе в конкретній ситуації. Терапевтична казка сприймається відразу на двох рівнях - свідомому і несвідомому. Свідомість дитини приймає буквальний зміст казки як вигаданий: дитина співчуває казковому герою, ототожнює себе з ним і навіть, коли дізнається свою проблему, то все одно думає, це не про мене, це все сталося з героями казки. Несвідоме ж «вірить» почутому і задає потрібну програму змін у поведінці, переструктуруванні цінностей, поглядів і позицій. Отже, терапевтичні казки дають змогу дитині побороти власні страхи, тривожність, виправити негативні риси характеру – заздрісність, жадібність, упертість, хвалькуватість. А ще вони допомагають дітям засвоювати загальноприйняті морально-етичні норми і вчити соціально прийняті способи виявлення власних емоцій [ 24 ]. Розмовляючи з дитиною мовою казки через аналогії та метафори, ми не лише створюємо образи, а й виявляємо негативні почуття дитини у вигляді казкових образів. Поступово змінюємо цей негатив на позитив – і переживання дитини під час цього перетворення теж змінюються, адже обов’язковим є щасливий кінець казки [ 22 ].