0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні особливості новонародженої дитини (ID:162025)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 13
Рік виконання: 2017
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН 1. Вступ ....................................................................................................................... 3 2. Психічний розвиток дитини у фазі новонародженості ................................... 3-6 3. Ситуація дозрівання і розвитку новонародженого ......................................... 6-7 4. Емоційна сфера новонародженого ................................................................... 7-8 5. Комплекс пожвавлення ...................................................................................... 8-9 6. Соціальна ситуація розвитку і провідна діяльність новонародженого ....... 9-11 7. Висновки ......................................................................................................... 11-12 8. Список використаних джерел ............................................................................ 13
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Від народження до вступу в школу дитина досягає значних успіхів у психічному та особистісному розвитку. Протягом цього часу вона долає такі відносно самостійні та різні за тривалістю періоди, як новонародженість, період немовляти, раннє дитинство, дошкільний вік. Період новонародженості попри свою відносну нетривалість є особливо важливим у розвитку дитини, якій із першим подихом необхідно передусім пристосуватися до нових умов. А вже на третій тиждень життя вона починає реагувати на соціальні агенти (чинники). Зазвичай діти народжуються вагою 3-3,5 кг. (причому в перші кілька днів життя дитина дещо втрачає вагу). Довжина тіла приблизно 49-51 см. М'язи та зв'язки дуже слабкі, кістки не зміцнілі, не сформовані нервові механізми, що забезпечують рухи рук і самостійне пересування дитини. Нервова система морфологічно (за своєю будовою) сформована, але мозок ще продовжує розвиватися. У корі великих півкуль є основні борозни і звивини. Кількість нервових клітин така ж, як у мозку дорослої людини. Проте нервові клітини майже не мають розгалужень, провідні шляхи не вкриті мієліном (ізоляційна оболонка навколо нервових волокон). З перших днів життя у дитини функціонує система безумовних рефлексів: 1) харчові (ковтання, ссання, випльовування); 2) захисні (чхання, кашляння, мигання зіниць, здригання, збуджені рухи ручками і ніжками, плач, хапання, плавання, відштовхування ніжками від опори); 3) орієнтувальні (повернення очей і голівки в бік джерела світла). Народжуючись, дитина фізично відокремлюється від матері. Вона потрапляє в зовсім інші умови: холод, яскрава освітленість, повітряне середовище, яке вимагає іншого типу дихання, необхідність зміни типу харчування. Вступають в дію інші види фізіологічної регуляції поведінки, і багато фізіологічних систем починає функціонувати по-новому. Період новонародженості характеризується радикальними змінами умов життя, помноженими на безпомічність дитини. Це могло б стати причиною загибелі дитини, якби не складалася особлива соціальна ситуація її розвитку. У перші кілька днів постнатального життя вона ніби робить крок назад у своєму фізичному розвитку, втрачає у вазі. "Ніколи людина не стоїть так близько до смерті,— писав П.П. Блонський,— як у години народження".