0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСОБЛИВОСТІ Я-КОНЦЕПЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ САМОТНОСТІ ЛЮДИНИ (ID:166517)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 60
Рік виконання: 2013
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ І. САМОТНІСТЬ ЯК ФІЛОСОФСЬКИЙ І ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН ТА РЕСУРС РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 1.1. Теоретичні підходи щодо вивчення феномену самотності…………. 7 1.2. Причини, види та типи переживання самотності………………….. 17 1.3. Особливості самотності в юнацькому віці …………………………. 26 РОЗДІЛ ІІ. Я-КОНЦЕПЦІЯ : СТАНОВЛЕННЯ, РОЗВИТОК І ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 2.1. Формування, сутність та структура Я-концепції…………………… 34 2.2. Функції Я-концепції…………………………………………………. 42 2.3. Проблема становлення, розвитку, формування та змін „Я-концепції” особистості у юнацькому віці……………………………………………. 47 РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА НАД ПРОБЛЕМОЮ САМОТНОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 3.1. Організація та методика дослідження……………………………… 54 3.2. Аналіз результатів дослідження……………………………………. 56 3.3. Приорітетні напрямки роботи психолога, щодо подолання негативних наслідків самостійності при формування Я-особистості в юнацькому віці ………………………………………………………………………… 59 ВИСНОВКИ………………………………………………………….…… 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………… 64 ДОДАТКИ ………………………………………………………………… 70
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Дослідженню самотності присвячено велику кількість праць філософів, соціологів, психологів. До класичних робіт, що складають методологічну основу більшості сучасних досліджень переживання самотності, можно віднести роботи Н.А.Бердяєва[ 7 ], М.Бубера[ 10], Р.Бернса [ 9 ] , Р.Емерсона, Г.Крайга [ 23 ], И.С. Кона [ 26,27] , Л.Е.Пепло [ 42 ], Д. Роджерсa [ 45 ], У.А.Садлера [ 47 ], Ж.П.Сатра [ 48 ], Е.Фромма [ 57 ], І.Ялома [ 65 ], та ін. Серед дослідників, у вітчизняній психології потрібно віддати належне науковим працям, публікаціях, присвячених вивченню самотності як соціально-психологічного феномена (Л.Ю.Айвазян [2, 3], Л.В.Вереіна [11], С.Г.Корчагина [27], Н.Е.Покровский [ 41 ], В.М.Радчук, М.П.Суруджій, С.Г. Трубникова (Корчагіна) , Н.В.Хамитов [ 59 ]та ін.), розгляду культурно-історичних форм самотності (М.М.Мовчан [ 32, 33] С.А. Вєтров, Ю.М. Швалб [62, 63], та ін.), психологічних особливостей самотності в підлітковому та юнацькому віці (І.Д.Бех[8], І.С. Кон, С.В.Мухина [34], О.Б. Долгінова, В.Г.Опанасюк [ 37], И. В. Дубровина, А. М. Прихожан, Е.В.Неумоева [ 35 ] , И.М. Слободчиков [ 50 ], С.В.Ярошенко [ 66 ] та ін.), проблеми формування "Я- особистості", "Я-концепції" ( С.Б. Бажуріна, А.В.Фурман [58], Л. Грень [17], О.Гуменюк [19]) Важливість і привабливість теми самотності, формування особистості, формування і наповленість сутнісю і механізмами дії Я – концепції підтверджується і тим, що за останні роки ми бачемо велику кількість дисертаційних досліджень, серед них цікавими є роботи Артамонової А.А.(2008), Варави А.А.( 2009), Кірейчева Є.В.( 2010), Мовчан М.М.( 2008), Мухіної В.С.( 2009), Фльорко Л.Я.( 2006) Зважаючи на актуальність даної проблеми, обрано наступну тему курсового дослідження: "Особливості "Я-концепції" та проблеми самотності". Об’єкт дослідження – становлення особистості в юнацькому віці. Предмет дослідження – самотність в юнацькому віці, та формування "Я-особистості". Мета дослідження – розглянути філософський та соціально-психологічний аспекти становлення, розвитку та формування «Я-концепції» особистості та проблеми самотності у юнацькому віці.