0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ СИНДРОМУ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ОСІБ З ВИРАЖЕНОЮ ЕКСТРАВЕРСІЄЮ ТА ІНТРОВЕРСІЄЮ (ID:172100)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 62
Рік виконання: 2015
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ I Методологічні засади дослідження проблеми професійного вигорання у осіб з вираженою екстраверсією та інтроверсією………….5 1.1. Стан наукової розробки проблемипрофесійного вигорання…………5 1.2. Психологічні особливості особистості з вираженою екстраверсією чи інтроверсією……………………………………………………………… 1.3. Вплив особливостей особистості на розвиток синдрому професійного вигорання…………………………………………………………………. РОЗДІЛ II Тип темпераменту особистості та розвиток професійного вигорання у психологів……………………………………………………….24 2.1. Хід та процедура дослідження типу темпераменту особистості……...24 2.2. Дослідження рівня емоційного вигорання практичних психологів…..26 2.3. Результати вивчення зв’язку між особливостями особистості та рівнем розвитку синдрому професійного вигорання…………………………..31 2.4. Психокорекційна робота з особами з високим рівнем емоційного вигорання…………………………………………………………………33 ВИСНОВКИ………………………………………………………………........50 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ……………..……………………………….....……60 ДОДАТКИ………………………………………………………………..……...62
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження синдрому професійного вигорання психологів зумовлена особливістю професійної діяльності, в ході якої психологу доводиться багато спілкуватися з незнайомими людьми, швидко реагувати на нові ситуації, працювати за умов, коли неможливо спрогнозувати результати своєї роботи. Стресові ситуації, які виникають в роботі шкільного психолога, у поєднанні з фактором невисокої оплати праці, зростанням вимог суспільства до педагогічної професії, призводять до збільшення емоційного напруження в процесі роботи. Відомо, що стрес є корисним для розвитку особистості, здоров’я та благополуччя людини. Але тривалий стрес (дистрес) стає причиною психосоматичних хвороб та емоційного виснаження людини [45]. Професійне вигорання виникає внаслідок внутрішнього накопичення негативних емоцій. Як результат ми можемо побачити людину, яка незадоволена своєю роботою, почуває себе невдахою, швидко стомлюється, або навіть хворіє. К.Черніс дорівнює емоційне вигорання до дистресу у його крайньому прояву та до третьої стадії загального синдрому адаптації, підкреслюючи, що момент переходу стресу до вигорання чітко не можна позначити[56] . Вчена визначає загальний адаптаційний синдром як наявність ознак стресу у всьому тілі, які розвиваються через певні проміжки часу. На стадії виснаження людина не здатна до будь - якої адаптації або протистоянню, вона виснажена і схильна до розвитку соматичних симптомів: головного болю, гіпертонії, виразкової хвороби та інших захворювань. Об'єктом нашого дослідження є професійне вигорання особистості. Предмет дослідження – особливості особистості, які впливають на розвиток синдрому професійного вигорання