0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ РІВНЯ ІНТЕЛЕКТУ НА СХИЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ДО РИЗИКУ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ (ID:210553)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 60
Рік виконання: 2016
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ ТА СХИЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ДО РИЗИКУ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. 1.1 Теоретичний аналіз проблеми рівня інтелекту в психології. 1.2 Схильність до ризику в дослідженнях вітчизняних і зарубіжних психологів. 1.3 Психологічні особливості юнацького віку. Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ РІВНЯ ІНТЕЛЕКТУ НА СХИЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ДО РИЗИКУ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ. 2.1 Процедура та методи емпіричного дослідження впливу рівня інтелекту на схильність особистості до ризику. 2.2 Дослідження схильності особистості до ризику. 2.3 Дослідження рівня інтелекту та його впливу на схильність особистості до ризику. Висновки до другого розділу РОЗДІЛ ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ РІВНЯ ІНТЕЛЕКТУ ТА ФОРМУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СХИЛЬНОСТІ ДО РИЗИКУ ЮНАКАМ. 3.1 Практичні рекомендації для покращення розумових здібностей. 3.2 Рекомендації для формування оптимального рівня схильності до ризику юнакам. Висновок Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Сучасній науці вже багато відомо про сутність людського інтелекту. Найбільш загальна природа інтелекту, така як закони мислення, зв'язок інтелекту з мовою і т. д. розкриті і пояснені досить грунтовно. Проте залишаються і більш глибокі рівні невичерпної сутності і людського інтелекту, до вивчення яких сучасна наука ще тільки наближається. До них слід віднести в першу чергу ті глибинні рівні людського інтелекту, які закладаються в нескінченній передісторії інтелекту і приховано «працюють» у діяльності інтелекту, забезпечуючи його здатність адекватно пізнавати світ. Одна із найголовніших задач психології - це формування всебічно розвиненої особистості, здатної адекватно сприймати зміни в суспільному житті, проявляти свідому активність, спрямовану на використання внутрішніх резервів у відповідність до зовнішніх умов. Вирішення цих проблем неможливе без детального вивчення інтелекту, його розвитку в процесі онтогенезу, впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на його становлення. У науковому плані актуальною є проблема взаємозв’язку рівня інтелекту із схильністю особистості до ризику, вирішення якої потребує виявлення складних структурних та функціональних взаємозв'язків у становленні окремих сторін особистості в процесі індивідуалізації. У вітчизняній психології більшість досліджень, в яких прямо чи опосередковано вивчалися взаємовідносини рівня інтелекту та схильності особистості до ризику, зосереджені в рамках окремих вікових періодів, що вивчаються у зв'язку з певною провідною діяльністю, з розвитком діяльності спілкування, саморегуляції, зі становленням індивідуальних особистісних та соціально-психологічних особливостей. Об’єктом дослідження є особливості впливу рівня інтелекту на схильність особистості до ризику. Предметом дослідження є дослідження впливу рівня інтелекту на схильність особистості до ризику в юнацькому віці. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та емпіричному дослідженні впливу рівня інтелекту на схильність особистості до ризику. Для досягнення мети дослідження необхідно виконати наступні завдання дослідження: 1. На основі аналізу зарубіжної та вітчизняної літератури вивчити розуміння феноменів інтелект та схильність особистості до ризику. 2. Дослідити вплив рівня інтелекту на схильність особистості до ризику. 3. Виявити наявність або відсутність кореляційної залежності між змістовними характеристиками інтелект та схильність до ризику. 4. Сформувати програму супроводу для покращення рівня інтелекту та тренінгової програми для оптимізаціх рівня схильності до ризику для юнаків.