0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗУМІННЯ СУБ’ЄКТОМ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ ІНШИХ ЛЮДЕЙ ЗА ЗОВНІШНІМИ ВИРАЗНИМИ РУХАМИ АБО ЗА ОСОБЛИВОСТЯМИ ПОВЕДІНКИ (ID:212299)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 33
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. ЕМОЦІЇ, ЯК ПСИХОГОЛОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Визначення поняття «емоції» їх види та функції ………………….. 5 1.2. Основні підходи щодо вивчення емоцій………………………………. 8 1.3. Показники емоційних станів особистості та їх виразність ………….. 11 Висновок до розділу 1 ……………………………………………………… 14 РОЗДІЛ 2. ЕМОЦІЇ І ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ`Я ЛЮДИНИ 15 2.1. Характеристика прояву емоцій за віковими показниками …………. 15 2.2. Емоції і статево-рольові поведінкові стереотипи……………………. 22 2.3. Рекомендації з виховання емоцій …………………………………….. 24 Висновок до розділу 2……………………………………………………………………………… 28 ВИСНОВКИ………………………………………………………………… 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………………………………………. 31 ДОДАТОК А. ГЛОСАРІЙ…………………………………………………. 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність роботи. Емоційне життя сучасної людини визначають дві різноспрямовані тенденції. Перша тенденція характеризується зростанням частоти та інтенсивності емоційних навантажень, чому сприяє ряд особливостей сучасного життя: стрімка зміна соціальної та фізичної середовища, підвищення темпів життя і її вартості, руйнування традиційних сімейних структур, соціальні та екологічні катаклізми. На це людина реагує переживаннями страху, тривоги, безпорадності, туги і відчаю. Друга тенденція характеризується негативним ставленням до емоцій, яким приписується деструктивна, дезорганізуюча роль як і політичному, так і в особистому житті окремої людини. Як ми вже відзначали, ця тенденція пов'язана з низкою властивих XXст. цінностей: культом раціонального логічного підходу до життя, цінністю зовнішнього благополуччя й успіху, культом сили і мужності, коли ідеалом людини, здатного справлятися з труднощами життя, мислиться "непробивний" супермен. Прагнення виглядати благополучним і процвітаючим нерідко доходить до абсурду. Впродовж всього розвитку вчення про емоції робилися спроби пояснити їх суть, їх виникнення і їх основи. Першою такою спробою була еволюційна теорія Дарвіна, згідно якої емоції з’явилися в процесі еволюції живих істот як життєво важливі пристосовані механізми, сприяючі адаптації організму до умов і ситуацій його життя. Ідеї Ч. Дарвіна були сприйняті і розвинені в психоорганічній теорії, що здобула в психології широку популярність. Її авторами з’явилися У. Джемс і К. Ланге. Джемс вважав, що певні фізичні стани характерні для різних емоцій — цікавості, захоплення, страху, гніву і хвилювання. Відповідні тілесні зміни були названі органічними проявами емоцій. Альтернативну точку зору на співвідношення органічних і емоційних процесів запропонував У. Кеннон. Він одним з перших відзначив той факт, що тілесні зміни, спостережувані при виникненні різних емоційних станів, вельми схожі один на одного і за різноманітністю недостатні для того, щоб цілком задовільно пояснити якісні відмінності у вищих емоційних переживаннях людини. Услід за теоріями, що пояснюють взаємозв’язок емоційних і органічних процесів, з’явилися теорії, що описують вплив емоцій на психіку і поведінку людини (О. Д. Хебб, теорія когнітивного дисонансу Фестінгера). Мета роботи: проаналізувати розуміння прояву емоційних станів людини надати відповідні рекомендації з виховання емоцій. Об’єкт дослідження: емоційні стани людей за зовнішніми проявами в поведінці. Предмет дослідження: виразність проявів емоцій у поведінці людини. Відповідно до мети роботи визначаємо завдання: 1. Зробити аналіз дослідження наукових джерел про емоції та особливості їх прояву. 2. Описати особливості емоційних станів за різними віковими категоріями особистості. 3. Рекомендації з виховання емоцій та обґрунтувати впливу емоцій на психічне здоров’я людини.