0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практики. Робота з обдарованими дітьми. Розвиток обдарованості дітей молодшого шкільного віку в процесі навчання (ID:218847)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 50
Рік виконання: 2017
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 1. Методики дослідження ……………………………………………......…5 1.1. Методика «Творча уява» («Три слова»)………………….………..5 1.2. Методика «Неіснуюча тварина»………………………………..….6 1.3. Тест Торренса (Короткий тест творчого мислення КТТМ)…….14 1.4. Тест «Фантазія»……………………………………………………22 2. Результати психодіагностичного обстеження………………………..25 2.1. Загальні результати за проведеними методиками……………….33 3. Корекційно-розвивальна програма спрямована на розвиток творчих здібностей………...…………………………………………………...35 ВИСНОВКИ……………………………………..………………………………50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Основною метою переддипломної практики є закріплення та поглиблення як практичних так і теоретичних знань діяльності практичного психолога. Для проходження практики було взято освітньо-навчальний заклад – Навчально-виховний комплекс №10, що розташований у м.Вінниця. У закладі працює злагоджений творчий колектив. Зокрема, важливе місце займає психолог, який безпосередньо здійснює: психодіагностику, психопрофілактику, психолого-педагогічну корекцію, консультування, надає допомогу учням, педагогам батькам у вирішенні питань навчання, виховання, розвитку дітей. Сприяє соціалізації учнів, формуванню у них загальної культури, допомагає у виборі майбутнього професійного напрямку, визначає та розвиває обдарованість учнів. У процесі ознайомлення з діяльністю психолога я познайомилася з його обов’язками. Психолог закладу веде таку документацію:  план роботи на рік (місяць);  журнал обліку роботи;  матеріали конференцій, семінарів, нарад, доповіді, виступи на педагогічних радах, матеріали психолого – педагогічних консиліумів.  статистичні та аналітичні звіти;  індивідуальні картки психолого – педагогічного діагностування;  програми психодіагностичної та корекційно – розвивальної роботи;  інші документи, які передбачені нормативно – правовими та інструктивними матеріалами. Діяльність практичного психолога за основними напрямками роботи здійснюється на основі річного плану. Річний план роботи психолога є окремим розділом річного плану роботи навчального закладу, він містить такі пункти: психодіагностична робота (обстеження, спрямовані на діагностику психічного стану учнів на кожному етапі навчання, рівня їх психологічного здоров’я, індивідуально – психологічних особливостей, соціально – психологічних та інших умов, що впливають на психо – соціальний розвиток особистості учнів), консультаційна робота (надання консультативної допомоги у розв’язанні гострих життєвих проблем, криз, внутрішніх конфліктів), корекційно – відновлювальна та розвивальна робота (проведення соціально – психологічних тренінгів з метою розвитку самосвідомості і особистісного росту учнів), психологічна просвіта (створення психологічного лекторію для викладачів та учнів, підготовка необхідних методичних рекомендацій, бесіди на психологічні теми), навчальна діяльність (організацію та проведення факультативних занять або уроків з психології для учнів), організаційно – методична робота (складання плану роботи, підготовка до проведення тренінгів, ділових ігор тощо з учнями, батьками, педагогічними працівниками. та зв’язки з громадськістю (спільні заходи з правоохоронними органами, медичними працівниками, соціальними службами тощо). За час проходження переддипломної практики мною було взято за мету проведення таких методик: Методика «Творча уява» («Три слова»), Методика «Неіснуюча тварина», Тест Торренса (Короткий тест творчого мислення КТТМ ) та Тест «Фантазія». Дослідження за методиками проводились з учнями двох третіх класів – 3-А та 3 –Б. Також протягом тижня було проведено корекційно-розвивальну програму спрямовану на розвиток творчих здібностей у молодших школярів.