0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості сприйняття образу політичного лідера на місцевих виборах (ID:231522)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 55
Рік виконання: 2011
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. СПРИЙНЯТТЯ ОБРАЗУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА – ЯК ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 1.1 Механізми сприйняття образу політичного лідера 1.2 Чинники формування політичного образу 1.3 Теоретичні засади вивчення політичного лідерства 1.4 Психологічна природа політичного лідерства Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ДОСЛІДЖЕННЯ СПРИЙНЯТТЯ ОБРАЗУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА 2.1. Теоретичне обґрунтування емпіричного дослідження 2.2 Методи дослідження сприйняття образу політичного лідера 2.3 Організація емпіричного дослідження Висновки до другого розділу РОЗДІЛ ІІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПРИЙНЯТТЯ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА НА МІСЦЕВИХ ВИБОРАХ 3.1 Обробка результатів емпіричного дослідження 3.2 Інтерпретація результатів емпіричного дослідження Висновки до третього розділу Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВИСНОВКИ Сучасні перетворення суспільства і необхідність врахування громадської думки при прийнятті будь-яких рішень обумовлюють підвищений інтерес до проблеми оцінки особистості політичних діячів їх виборцями. У зв'язку з цим надзвичайно важливий аналіз процесів сприйняття політичних лідерів різними верствами населення. Знання про уявлення людей щодо конкретного політика дозволяє визначати основні очікування населення, пов'язані з його діяльністю, а також межі, за якими вчинки і рішення лідерів можу викликати неприйняття проведеного ними курсу та різку зміну настроїв у суспільстві. Для проведення конкретних досліджень, пов’язаних з оцінкою особливостей політичних діячів потрібні різні набори особистісних характеристик, які відповідають специфіці розглянутих проблем. Проте вказана обставина зовсім не знижує інтересу до базових, універсальних особистісних рис, що виділяються масовою свідомістю як найважливіших для державних діячів як загальнодержавного, так і місцевого рівня. В ході теоретичного аналізу даної проблеми з’ясовано, образ політичного лідера, який впроваджується в масову свідомість, постає як складний соціально-психологічний феномен, в якому відображена сукупність його реальних особистісних якостей, сформованих його діяльністю, засобами масової інформації, політичною рекламою на тлі відповідних стереотипів масової свідомості. Компоненти образу суперечливі, оскільки відображають розбіжність між особистісними якостями політичних лідерів і тими рольовими вимогами, які пред'являються до них суспільством з урахуванням соціально-політичної і економічної ситуації, між реальним іміджем та "еталонним образом", вже сформованим у суспільній свідомості. Нами була висунута гіпотеза, що існують значимі відмінності у структурі сприйняття образу політичного лідера на місцевих та загальнодержавних рівнях. Дана гіпотеза не підтвердилась. В ході статистичної обробки виявилося що у структурі сприйняття образу політичного лідера на місцевих та загальнодержавних рівнях не існує значимих відмінностей. У подальшому дана тематика має досить великі перспективи розвитку, оскільки у сучасному суспільстві спостерігається дедалі більша тенденція "персоналізації» політики, яка більшістю громадян сприймається через призму особистісних характеристик конкретних політичних діячів. Знання про уявлення людей щодо конкретного політика дозволяє визначати основні очікування населення, пов'язані з його діяльністю, а також межі, за якими вчинки і рішення лідерів можу викликати неприйняття проведеного ними курсу та різку зміну настроїв у суспільстві.