0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вивчення емоційної готовності дитини до школи (ID:253081)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 26
Рік виконання: 2014
Вартість: 170
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. РОЗДІЛ І. ВИВЧЕННЯ РОЛІ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ У ПСИХІЧНОМУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ............................................................5 1.1. Сутність та функції емоцій.............................................................5 1.2. Особливості розвитку емоційної сфери дитини.............................7 1.3. Особливості емоційної готовності до школи дітей дошкільного віку.....................................................................................................................11 РОЗДІЛ 2. РОЗДІЛ ІІ. ДІАГНОСТИКА ЕМОЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАННЯ.................................14 2.1. Визначення рівня тривожності.....................................................14 2.2. Діагностика адекватності емоційних проявів та реакцій.............15 2.3 Визначення емоційного ставлення старшого дошкільника до себе та своїх ровесників - Тест «Дві хатки»...............................................................16 2.4. Довільність поведінки.....................................................................17 2.5. Соціальна компетентність і комунікативні навички.....................21 ВИСНОВКИ...............................................................................................22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..............................................24
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Емоційна та соціальна зрілість визначає готовність дитини до школи. Вона виражається в умінні спілкуватися з іншими людьми, гратися з дітьми за правилами,дотримуватись загальноприйнятих правил та норм поведінки. Емоційна готовність виявляється у прояві таких емоцій як радість, довіра, інтерес та наявності мотивації до пізнання нового. Ці позитивні переживання роблять її відкритою для нових знайомств та контактів як зі старшими, так і з однолітками. Емоційно готова дитина має впевненість в своїх силах, і тому прагне зайняти свої місце серед однокласників. Також важливим моментом емоційної готовності є переживання, які пов'язані із самим навчанням, його процесом та першими результатами [12, 48]. Індивідуально-емоційна готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання у школі містить у собі: мотивацію до навчання, уміння спілкуватися з однолітками й дорослими, сформована адекватна самооцінка й довільність поведінки, тобто вміння керувати собою. Під мотиваційною готовністю розуміють бажання вчитися, ставлення до школи і навчання як до серйозної діяльності. Так як знання засвоюються міцно коли вони здобуті самостійно, і в пам'яті дитини залишаеться лише та інформація до якої вона здогадалась сасм або якщо вона була їй цікавою, то заняття для підготовки дітей дошкільного віку до навчання у школі повинні проводитися в ігровій формі з використанням творчих завдань і практичних вправ. Завдяки цьому у дитини буде формуватися пізнавальний інтерес, бажання вчитися [24, 67-68].