0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психолого-педагогічна корекція конфліктів у групах дітей та підлітків та Особливості морального виховання молодших школярів (ID:255345)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 27
Рік виконання: 2012
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА КОРЕКЦІЯ КОНФЛІКТІВ У ГРУПАХ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 1.1. Види та причини конфліктів у групах дітей та підлітків . . . . . . . . . . . 3 1.2. Психолого-педагогічна корекція конфліктів у групах дітей дошкільного віку . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 1.3. Психолого-педагогічна корекція конфліктів у групах дітей молодшого шкільного віку . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 1.4 Психолого-педагогічна корекція конфліктів у групах підлітків . . . . . 13 ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15 2. ДОСЛІДИТИ ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17 ВИСНОВОК . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 3. ЛІТЕРАТУРА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25 4. ДОДАТОК . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Міжособистісні конфлікти дітей і підлітків − це не просто негативні явища в дитячому житті, це особливі, значимі ситуації спілкування, які виконують функцію соціалізації на відповідному етапі формування особистості. Аналіз динаміки конфліктної поведінки в онтогенезі дозволяє зробити висновок про те, що поведінка дітей у конфлікті перетерплює певний еволюційний розвиток. Тому психолого-педагогічна корекція, її форми і методи у групах дітей і підлітків, безперечно, залежить від того, на якому етапі розвитку виникають конфлікти при спілкуванні дітей між собою. На думку більшості психологів, що займаються проблемами ровитку дітей, найефективнішою корекційною технікою для дитячого дошкільного і молодшого шкільного віку є ігрова терапія, оскільки вона наближенка до реальності й потреби дитини у грі. Що стосується ефективністі корекції конфліктів у дітей молодшого шкільного віку, то вона досягається найчастіше також в процесі ігор, але обов’язково колективних, у групі й із групою однолітків. Навички адаптивної, безконфліктної поведінки дитина може одержати тільки в ході активного спілкування. Також психологу потрібно пам’ятати, що корекція за допомогою ігрового групового спілкування в першу чергу має справу з формою спілкування, а психокорекція причин, через які виникли хибні форми спілкування, здійснюється в другу чергу й за допомогою додаткових засобів. До таких засобів належить групова робота з батьками.