0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПРОФІЛАКТИКА АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ (ID:256888)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 72
Рік виконання: 2018
Вартість: 7000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………...3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1 Проблема агресивної поведінки у науковій літературі………………...6 1.2. Причини агресивної поведінки у молодшого школяра…………........16 1.3. Зміст та показники агресивної поведінки молодшого школяра…..…29 Висновки І до розділу………………………………………………………31 РОЗДІЛ ІІ. СТАН АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ТА ЗАСОБИ ЙОГО ПРОФІЛАКТИКИ 2.1. Стан агресивної поведінки молодшого школяра…………………..…33 2.2. Завдання спрямовані на профілактику агресивної поведінки молодших школярів…………………………………………………………….…..45 2.3. Рекомендації щодо профілактики агресивної поведінки молодших школярів………………………………………………………………………….…61 Висновки до ІІ розділу………………………………………………………68 ВИСНОВКИ………………………………………………………………..70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………….72 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У попередньому параграфі було описано основні теорії, що пояснюють природу агресії людини з різних точок зору. Дані теорії лиш надають спроби висвітлити детермінанти агресії в цілому, і велика їх частина не звертає увагу на конкретні фактори та соціальні ситуації, котрі сприяють як виникненню, так і стримуванню агресії. Зокрема, думка про те, що агресія є вродженим інстинктом чи генетично обумовлена, мало корисна в частині розуміння причин прояву конкретної агресивної поведінки молодшого школяра, і також не пояснює те, як попередити та виправити його підвищену агресію. Тоді як володіння факторами, що сприяють виникненню агресивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку, дозволяє не тільки набагато точніше виявити джерело агресії дитини, мати уявлення про механізми виникнення та закріплення агресивної поведінки, а й будувати більш ефективні психопрофілактичні програми. Проблема агресії у дитячому віці є актуальною за сучасних умов. Дитяча агресивність зачіпає не тільки навколишніх людей – батьків, вихователів, учителів, однолітків, вона, насамперед, створює труднощі і для самої дитини у її взаєминах з оточуючими. Агресивність не є чимось незначним, адже «прояв дитиною агресії є наслідком у неї якогось серйозного неблагополуччя у ході її розвитку» [6; с.112]