0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Структурні особливості особистості дівчат з різною домінуючою цінністю (ID:270849)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 83
Рік виконання: 2014
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………..…..6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОСНОВНИХ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ОСОБИСТОСТІ…………………..…………………………..8 1.1. Ідентичність та її основні складові………………….…………..…8 1.2. Рольовий репертуар як важливий компонент в структурі особистості……………………………………………………………………….13 1.3. Сенсожиттєві орієнтації як компонент, що відображає особливості спрямованості особистості………………......................................16 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ………………..………….21 2.1. Загальна характеристика вибірки та процедури дослідження.....21 2.2. Методи і методики дослідження………………...……..………....22 РОЗДІЛ 3. ОХОРОНА ПРАЦІ І НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА………………………………………………………………….30 3.1. Загальні питання охорони праці і навколишнього середовища.30 3.1.1. Характеристика приміщення……………………………...….....31 3.1.2. Шкідливі та небезпечні фактори робочого приміщення……...33 3.2. Виробнича санітарія………………...……………………..…..…..35 3.2.1. Освітлення виробничого приміщення……………..…………...36 3.3. Виробничій шум та вібрація…………………...…………………40 3.4. Рівень іонізації повітря в приміщенні………………...……….....41 3.5. Техніка безпеки………………...……………………………….…42 3.6. Пожежна безпека………………………..…………….……….….42 3.7. Охорона навколишнього середовища……………...….………....43 3.8. Висновки……………………...……………………………………44 РОЗДІЛ 4. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ЇХ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ.45 4.1. Структурні особливості ідентичності у дівчат з різною домінуючою цінністю……………………………...……………………………45 4.2. Психосемантичні особливості рольового репертуару дівчат з різною домінуючою цінністю……………………………………..…………....52 4.3. Відмінності сенсожиттєвих орієнтацій у дівчат з різною домінуючою цінністю…………………………………………………………..62 ВИСНОВКИ…………………………………..……………………….…..65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………..…..….67 ДОДАТКИ…………………………………………………………………70
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми: Сучасна молодь більшою мірою прагне не до створення сім'ї, формування гармонійних відносин між подружжям і народження дітей, а до побудови кар'єри, заробітку коштів та досягнення успіху в соціумі [14]. З початку 90-х років у молоді зросла мотивація на отримання вищої освіти, почала переважати цінність освіченості, інтелекту та комфортних умов життя. Жінки мають можливість отримання рівної з чоловіками освіти, що привело до економічної незалежності від чоловіка і володіння більшістю жінок професійними знаннями, що і є результатом орієнтації на реалізацію в професійній сфері, а не сімейній [31]. Вивченням цінностей сучасної молоді займалися такі автори як І. В. Козов, К. В. Горбунова, Н. М. Мачурова, Г. К. Казибекова, Д. О. Єрохін, Р. В. Середа, Ю. А. Євграфова та ішні. При цьому було досліджено механізми формування цінності сім'ї у молоді, розвиток матеріальних цінностей, трансформація моральних цінностей, вплив зовнішніх факторів (інтернету, реклами і т.д.) на формування цінностей у молоді та інше. Мало вивченим залишається вплив внутрішніх факторів, тобто взаємозв'язок ціннісної сфери та особливостей особистості. Об'єкт дослідження – структурні особливості особистості. Предмет дослідження – структурні особливості особистості дівчат з різною домінуючою цінністю. Мета дослідження – вивчити структурні особливості особистості (особистісну, професійну та гендерну ідентичність, рольовий репертуар, сенсожиттєві орієнтації) дівчат з різною домінуючою цінністю. Відповідно до мети дослідження були поставлені наступні завдання: 1. Провести аналіз літератури з проблеми основних структурних компонентів особистості. 2. Проаналізувати стан охорони праці у Національному аерокосмічному університеті ім. М. Є. Жуковського «ХАІ». 3. Виявити особливості ідентичності у дівчат з різною домінуючою цінністю. 4. Дослідити психосемантичні особливості рольового репертуару у кожній з досліджуваних груп. 5. Виявити відмінності сенсожиттєвих орієнтацій у дівчат з різною домінуючою цінністю. Для вирішення поставлених у дослідженні завдань було використано наступні методи: метод теоретичного аналізу літератури, метод емпіричного дослідження та методи математичної статистики. Емпіричне дослідження проводилось за допомогою таких методик як: 1. Методика «Рівень співвідношення «цінності» та «доступності» в різних життєвих сферах» О. Б. Фанталової; 2. «Методика вивчення особистісної ідентичності» Л. Б. Шнейдер; 3. «Методика вивчення професійної ідентичності» А. А. Азбель, А. Г. Грецова; 4. «Опитувальник з вивчення маскулінності-фемінінності» С. Бем; 5. Психосемантична методика «Репертуарні решітки» Дж. Келлі; 6. «Тест сенсожиттєвих орієнтацій (СЖО)» Д. А. Леонтьева. Для обробки даних було використано такі методи математичної статистики як непараметричний U-критерій Манна-Уітні, φ-критерій Фішера та метод багатовимірної статистики: кластерний аналіз. Обробка даних проводилась за допомогою програмного пакета SPSS 19 русифікована версія. Дослідження проводилося в Національному аерокосмічному університеті ім. М. Є. Жуковського «ХАІ» у квітні 2014 року. У досліджені взяли участь 128 студенток гуманітарного факультету. В подальшому було сформовано 2 групи досліджуваних. До першої групи ввійшли 30 дівчат з домінуючою цінністю «Щасливе сімейне життя», до другої – 30 дівчат з домінуючою цінністю «Цікава робота».