0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Дитячі малюнки, як засіб виявлення емоційно – естетичного ставлення дошкільника до дійсності» (ID:287808)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 76
Рік виконання: 2019
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ЕМОЦІЙНО – ЕСТЕТИЧНОГО СТАВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКА ДО ДІЙСНОСТІ ЗАСОБОМ ДИТЯЧИХ МАЛЮНКІВ………………………………………….5 1.1 Поняття емоційно- естетичне ставлення та малювання……………..5 1.2 Формування естетичних емоцій дітей дошкільного віку в процесі занять з малювання………………………………………………………… …..13 Висновок до I розділу……………………………………………………..20 РОЗДІЛ II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ЕМОЦІЙНО- ЕСТЕТИЧНОГО СТАВЛЕННЯ ДЛШКІЛЬНИКА ДО ДІЙСНОСТІ ЗАСОБОМ ДИТЯЧИХ МАЛЮНКІВ………………………………………..23 2.1. Підбір методик для визначення емоційно - естетичного ставлення до дійсності засобом дитячих малюнків дітьми старшого шкільного віку. ……23 2.2. Дослідження емоційного стану дошкільників засобом малювання………………………………………………………………………..28 Висновок до II розділу……………………………………………………33 Список використаної літератури………………………………………35 ДОДАТКИ………………………………………………………………..39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову