0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОМУНІКАЦІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ (ID:296499)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 20
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………..3 1. Спілкування як соціокультурний феномен…………………………..4 2. Залежність специфіки спілкування від динамічних процесів у малій групі9 3.Виведіть основні психологічні причини і види конфліктів. Перерахуйте найбільш типові для Вас конфліктогени спілкування та конфліктогени, на які Ви найбільш боляче реагуєте. Прослідкуйте, чи є між ними зв'язок, і якщо є, то який………………………………………………..15 Висновки…………………………………………………………………20 Список використаних джерел………………………………………..21
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Велика роль в організації професійної діяльності належить комунікативним процесам, що пов'язано з самою організацією багатьох видів професійної діяльності - їх суб'єкт-суб'єктним характером, який передбачає необхідність постійних контактів між працівниками. Широка представленість комунікацій у професійній діяльності обумовлена великим обсягом самого поняття "комунікація". Психологія комунікацій, особливо психологія мовної поведінки, - це дуже велика, самостійна область загальної та прикладної психології. За своїм обсягом вона цілком порівнянна з психологією професійної діяльності в цілому: спілкування і діяльність є двома основними рівнопотужними поняттями, котрі характеризують трудову активність людини. Провідну роль в реалізації професійних комунікацій відіграє система специфічних комунікативних процесів (а також пов'язаних з ними явищ і властивостей особистості). Основними серед них є емпатія, ідентифікація, атракція, афіліації, фасцинация і комунікативна рефлексія. Всі вони інтегруються в так зване професійне спілкування, що синтезує три основних компоненти професійної компетентності - комунікативні процеси, комунікативні здібності та комунікативні явища (а також комунікативну компетентність як узагальнену особистісну характеристику). Комунікація являє собою обмін інформацією між людьми або групами людей, здійснюваний в різних формах.