0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування мотивації у дітей молодшого шкільного віку (ID:296517)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 35
Рік виконання: 2019
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ 1.1.Роль мотивації учнів у початковому навчанні 1.2. Принципи, що формують позитивну мотивацію в навчанні РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УЧНІВ ТРЕТІХ КЛАСІВ 2.1. Експериментальна робота щодо формування позитивної мотивації молодших школярів учнів третіх класів 2.2.Результати проведення експерименту 2.2. Пропозиції щодо вдосконалення позитивного ставлення до навчання Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1.Роль мотивації учнів у початковому навчанні Мо Мотив є формою прояву потреби людини (мотив фр. - спонукальна причина, привід до дії). Це - спонукання до діяльності, відповідь на те, заради чого вона відбувається. Мотиви спрямовують, організовують пізнання, надають йому особистісного значення. Мотиви, які безпосередньо не пов’язані з діяльністю, але впливають на її успішність, є зовнішніми. До них, наприклад, можна віднести: 1 позитивне ставлення дитини до школи; 2 допитливість; 2 довіру до вчителя; 3 прагнення бути дорослим; 4 прагнення мати шкільні речі тощо. 5 Внутрішні мотиви пов’язані безпосередньо із самим процесом учіння, його результатами. Внутрішня мотивація учіння в молодших школярів нестійка, інтерес виявляється переважно до результату. Вольові зусилля до подолання інтелектуальних труднощів, наполегливість у досягненні навчальної мети молодші учні виявляють залежно від ситуації: цікаве завдання, змагальність, підтримка дорослих, товариша тощо[1,c.15].