0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Особливості формування характеру у старшому шкільному віці» (ID:306543)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 37
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………....3 РОЗЛІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ХАРАКТЕРУ У СТАРШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. 1.1. Розвиток характерології та її проблематика………………………………..6 1.2. Вивчення вікових особливостей характеру у ранньому юнацькому віці…………………………………………………………………………………..9 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ. 2.1. Методологічні особливості експериментального та інших типів дослідження характеру……………………………………………………….….13 2.2. Методи, методика та хід проведення………………………………….......15 РОЗДІЛ ІІІ. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ХАРАКТЕРУ В РАННЬОМУ ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ……………….19 ПІДСУМОК………………………………………………………………………26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………...30 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Багато численні дослідження психологів і педагогів останніх десятиліть (Л. Божовича, Р. Гурового, Я. Коломінського, Н. Лайтеса, Т. Мальковського, А. Мудрика, А. Петровського, В. Сухомлинського, П. Якобсона, М. Ященка та ін..) присвячені головним чином окремим сторонам юнацького віку: формування світосприйняття, розвиток навиків спілкування і колективного життя, розумових здібностей, соціальної активності, емоцій і т.д.. Причому число педагогічних робіт значно більше, ніж психологічних досліджень [6, c. 50]. Радянський психолог Л.С. Виготський ще в 1920-х рр.. відмітив, що в психології юнацького віку значно більше спільних теорій, ніж твердо встановлених фактів. В якійсь мірі це правдиво й сьогодні [6, c. 10]. На сьогодні можна виділити три головних підходи до юності, кожний з яких має багато варіантів. Підхід, який ставить в основу біологічні процеси розвитку, звертаючи увагу на інші процеси розвитку як відтворюючі або в зв’язку з ними, називається біогенетичним. Біогенетичні теорії розвитку головну увагу звертають на біологічні детермінанти розвитку, із яких виводяться або з якими співпадають соціально-психологічні функції [19, c. 47]. Яскравий представник цього напрямку – американський психолог початку ХХ ст. С. Холл. Головним законом психології розвитку вважав біогенетичний «закон рекапітуляції», згідно якому індивідуальний розвиток, онтогенез, повторює головні стадії філогенезу. Другий варіант біогенетичної концепції розроблювався представниками німецької «конституціональної психології». Так, Е. Кречмер і Е. Йєнш, розроблюючи головним чином проблеми типології особистості на основі деяких біологічних факторів (склад тіла і т.ін.), запропонували таку думку, що між фізичним типом людини і особливостями його розвитку повинний існувати якийсь зв’язок [16, c. 56]. В протипоставлення біогенетичному підходові, відправною точкою якого являються процеси, які відбуваються в середині людини, соціогенетичні теорії стараються пояснити особливості і функції юності, виходячи із структури суспільства, способів соціалізації, взаємозв’зків підлітка з іншими людьми. Соціогенетична орієнтація в вивчені юності пов’язана з впливом соціальної психології. Така «теорія впливу» німецького психолога К. Левіна. Він виходить із того, що людська поведінка це функція, з одного боку, особистості, з іншого – навколишнього середовища. Але функції особистості і функції середовища взаємопов’язані [13, c. 47]. Інший підхід, психогенетичний не заперечує значення попередніх підходів, але на перший план висуває розвиток психічних процесів (Е. Еріксон, З. Фрейд). Головним новоутворенням цього віку, по Е. Шпрангеру, - це відкриття «я», розвиток рефлексії, розуміння власної індивідуальності і її функцій; поява життєвого плану, постановки на розумну побудову власного життя; поступове вростання в різні сфери життя. Цей процес йде з середини на зовні: від відкриття «я» до практичного включення в різні види життєдіяльності [4, c. 132].