0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток довільної уваги у дітей старшого дошкільного віку (ID:307445)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 57
Рік виконання: 2017
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
З М І С Т С. ВСТУП…………………………………………………………………………….3 Розділ I Теоретичні засади дослідження довільної уваги у дітей старшого дошкільного віку..............................................................................................5-20 1.1. Поняття про увагу у науково-психологічних дослідженнях........................5 1.2. Вікові особливості розвитку уваги у дитячому віці....................................11 1.3. Довільна увага як чинник розвитку психологічної готовності дитини до школи......................................................................................................................16 Висновки до першого розділу…………………………………………………..20 Розділ II Емпіричне дослідження особливостей довільної уваги у дітей дошкільного віку............................................................................................21-51 2.1. Організація і методика проведення дослідження........................................21 2.2. Аналіз результатів емпіричного дослідження.............................................24 2.3. Програма розвитку довільної уваги у старших дошкільників...................26 2.4. Рекомендації батькам і вихователям щодо формування довільної уваги у дітей дошкільного віку..........................................................................................48 Висновки до другого розділу…………………………………………………...51 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………52-53 ДОДАТКИ………………………………………………………………...…......54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………...56-57
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Витоки довільної уваги лежать зовні особистості дитини. Це значить, що сам по собі розвиток мимовільної уваги не приводить до виникнення довільної уваги. Остання формується завдяки тому, що дорослі включають дитину у нові види діяльності і за допомогою певних засобів спрямовують і організовують її увагу. Керуючи увагою дитини, дорослі дають їй ті ж засоби, за допомогою яких вона згодом починає сама управляти увагою. Крім ситуативних засобів, організуючих увагу у зв’язку з конкретним завданням, існує універсальний засіб організації уваги - мова. У дошкільному віці довільна увага формується у зв’язку із загальним зростанням ролі мови в регуляції поведінки дитини. Чим краще розвинена мова дитини дошкільного віку, тим вище рівень розвитку сприйняття і тим раніше формується довільна увага.