0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічна готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі (ID:307449)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 49
Рік виконання: 2016
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
З М І С Т С. ВСТУП…………………………………………………………………………….3 Розділ I Психологічна готовність дитини до навчання в школі……….5-20 1.1. Розвиток особистості у старшому дошкільному віці………………………7 1.2. Мотиваційна готовність дитини……………………………………………10 1.3. Пізнавальна готовність дошкільника до систематичного навчання…….13 1.4. Емоційно-вольова готовність дитини виконувати вимоги школи……….15 1.5. Соціально-психологічна готовність дитини до школи…………………...18 Висновки до першого розділу…………………………………………………..20 Розділ II Експериментальне дослідження. Діагностика готовності дітей до школи...........................................................................................................22-38 2.1. Визначення готовності дітей до школи…………………………………....22 2.2. Аналіз результатів проведеної роботи…………………………………….33 2.3. Формування психологічної готовності до школи у різних видах діяльності………………………………………………………………………....34 Висновки до другого розділу…………………………………………………...38 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………40-41 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………...48-49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У 6-річному віці помітно вдосконалюються пізнавальні процеси. На 25-30% поліпшуються гострота зору, розрізнення кольорів та їх відтінків (улюблені кольори – червоний і синій), розвивається фонематичний слух, рука використовується як орган активного дотику і практичної дії. Підвищується чутливість аналізаторів, що є результатом засвоєння дітьми суспільного досвіду [10, с. 55]. Активнішим, довільнішим, цілеспрямованішим є сприймання 6-річних дітей. Упродовж дошкільного віку збільшується тривалість розглядання зображень (від 6 до 12 хв.), дитина поступово вчиться керувати своїм зором, рукою, використовує спеціальні прийоми детального обстеження предмета. Змінюється роль розумових процесів: пізнаючи предмети, старші дошкільники порівнюють їх, використовуючи наявні знання, обґрунтовують свою думку, однак при цьому не завжди вміють відокремити те, що бачать, від того, що знають про об'єкт. Вони все частіше зауважують зміни у довкіллі без спеціальних запитань дорослих. Як і раніше, активно розвивається наочно-дійове мислення. До завершення дошкільного віку формується образно-мовне мислення (спирається на образи уявлень і реалізується за допомогою слів), яке поступово набуває певної самостійності (відокремлюючись від практичних дій, переходить у власне розумовий процес, спрямований на розв'язування пізнавальних завдань). У зв'язку з цим підвищується роль мовлення, за допомогою якого діти починають мислити подумки, оперувати різними об'єктами, зіставляти їх, розкривати властивості і зв'язки, розмірковувати. Основним у цей період є наочно-образне мислення, зароджується логічне [12, с. 4].