0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психокорекційні заняття з дітьми з ЗПР по розвитку у них пізнавальних психічних процесів" (ID:307453)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 28
Рік виконання: 2016
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ.............................................................................................................................3 1. Затримка психічного розвитку - порушення темпу психічного розвитку.........4 2. Причини виникнення затримки психічного розвитку у дітей.............................6 3. Основні форми ЗПР.................................................................................................7 4. Основи корекційної роботи при затримці психічного розвитку.......................10 5. Психокорекційні заняття з дітьми з ЗПР по розвитку у них пізнавальних психічних процесів....................................................................................................12 Висновки....................................................................................................................27 Список використаної літератури..............................................................................28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Найчисленнішу групу дітей із затримкою психічного розвитку становлять такі, що насамперед привертають увагу відставанням від своїх ровесників в інтелектуальному розвитку. Особливо у віці від 6-10 років, серед дітей із ЗПР хлопчиків вдвоє більше ніж дівчаток. У них значна обмеженість знань та уявлень про навколишній світ, не сформованість мислительних операцій, яка виявляється не тільки в словесно-логічному мисленні, але й у сприйманні конкретних якостей предметів, у розвитку мовлення: дуже збідненому словнику, недорозвиненому, граматичному висловлюванні.