0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗВИТОК ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ (ID:307896)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 137
Рік виконання: 2018
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 9 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 14 1.1. Психологічний зміст поняття «цінність», «ціннісні орієнтації» у психологічній науковій літературі 14 1.2. Ціннісні орієнтації та їх роль у житті людини 19 1.3. Психологічні особливості і структура ціннісних орієнтацій у юнацькому віці 25 1.4. Психологічні чинники розвитку і формування ціннісних орієнтацій у юнацькому віці 30 Висновки до першого розділу 39 РОЗДІЛ 2 ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 42 2.1. Методи та організація дослідження ціннісних орієнтацій 42 2.2. Аналіз результатів дослідження ціннісних орієнтацій у юнацькому віці 50 2.3. Аналіз залежності сформованості ціннісних орієнтацій від мотивації до успіху та запобігання невдач у юнацькому віці 56 Висновки до другого розділу 59 РОЗДІЛ 3 ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ПСИХОЛОГА З ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 62 3.1. Робота шкільного психолога з формування ціннісних орієнтацій 62 3.2. Тренінгова програма з формування ціннісних орієнтацій у юнацькому віці 65 3.3. Аналіз ефективності впровадження тренінгової програми з розвитку ціннісних орієнтацій у юнацькому віці 90 Висновки до третього розділу 99 ВИСНОВКИ 101 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 106 ДОДАТКИ 114
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розвиток ціннісних орієнтацій у юнацькому віці. – Рукопис. В дипломній роботі на основі теоретичного аналізу розкрито сутність та визначено психологічні особливості розвитку ціннісних орієнтацій у юнацькому віці. Вивчено структуру та чинники розвитку і формування ціннісних орієнтацій у юнацькому віці. Здійснено емпіричне дослідження розвитку ціннісних орієнтацій у юнацькому віці на базі ЗОШ № 119 Деснянського району міста Києва. Визначено психологічні особливості роботи шкільного психолога з формування ціннісних орієнтацій. Розроблено та апробовано тренінгову програму з розвитку ціннісних орієнтацій у юнацькому віці. Ключові слова: розвиток, цінність, ціннісні орієнтації, психологічні особливості, юнацький вік.