0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Визначення самооцінки у дітей підліткового віку (ID:313209)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 56
Рік виконання: 2018
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичне дослідження самооцінки у дітей підліткового віку 5 1.1. Поняття самооцінки в психологічній літературі 5 1.2. Психологічні особливості дітей підліткового віку 11 1.3. Специфіка формування самооцінки у підлітків 17 Розділ 2. Емпіричне дослідження самооцінки у дітей підліткового віку 25 2.1. Організація та методика діагностики підліткової самооцінки 25 2.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження 29 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Додатки 38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
3. Специфіка формування самооцінки у підлітків Теоретично самооцінка починає розвиватись уже в ранньому віці. Але тільки в підлітковому віці починає формуватись істинна самооцінка - оцінка людиною самої себе, де перевага віддається критерієві свого внутрішнього світу, обумовлена власним «Я». Одним із головних моментів бачиться те, що в підлітковому віці відбувається вихід людини на якісно нову соціальну позицію, у якій формується й активно розвивається свідомість і самосвідомість особистості. Поступово відчувається відхід від прямого копіювання оцінок дорослих, зростає опора на внутрішні критерії. Відомо, що найбільш очевидні зміни в змістовній стороні самооцінки підлітків. Це пояснюється тим, що саме в цей період, досить короткий за своєю тривалістю, спостерігається різкий перехід від фрагментарного й недостатньо чіткого бачення себе до відносно повної, всеосяжної Я-концепції. Так, кількість якостей, які усвідомлює у собі старший підліток, у два рази більша, ніж у молодших школярів. Старшокласники в оцінці себе вже здатні охопити майже всі сторони власної особистості - їх самооцінка стає все більш узагальненою. Крім того, удосконалюються також і їхні судження щодо своїх недоліків. Судження підлітків про себе передають їхній настрій, відчуття радості буття. Вони розкривають себе в категоріях, які відображають їх навчальну діяльність, улюблені заняття, інтереси, захоплення; орієнтовані на ідеальну самооцінку, але розрив між їх реальною та ідеальною самооцінкою для багатьох з них не виступає якоюсь травмою. На основі різних досліджень встановлено, що у змісті самооцінки підлітків превалюють головні моральні риси - доброта, чесність, справедливість. Досить високий рівень самокритичності підлітків дозволяє їм визнавати в собі багато негативних якостей, усвідомлювати необхідність їх позбулися [4, c.352].