0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОДІАГНОСТИКИ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (ID:31512)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 108
Рік виконання: 2011
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДІВ ПСИХОКОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ . 1.1.Особливості психічного розвитку дитини дошкільного віку 1.1.1. Рівень розвитку сприйняття 1.1.2. Рівень розвитку мислення 1.1.3. Діагностика психічного розвитку 1.1.4. Рівень розвитку пам'яті 1.2. Рівень емоційного розвитку дітей дошкільного віку 1.3. Рівень розвитку мотивів поведінки дітей дошкільного віку 1.4. Спілкування як умова рівня розвитку дітей дошкільного віку 1.4.1. Вплив дорослого на розвиток особи дітей 1.4.2. Спілкування з однолітками 1.5. Криза семи років як фактор порушень емоційної сфери дітей дошкільного віку . Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2.МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОКОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1.Методики діагностики особливостей емоційного розвитку дітей дошкільного віку 2.2. Дослідження рівнів розвитку навичок навчальної діяльності у дітей дошкільного віку 2.3.Підсумкова характеристика рівня психологічного розвитку дитини-дошкільника. Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову