0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сутність, особливості розвитку і шляхи виховання самоповаги у дітей дошкільного віку (ID:318361)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 34
Рік виконання: 2019
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ САМОПОВАГИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1. 1. Аналіз проблемы виховання самоповаги дітей у педагогічній та психологічній літературі 1. 2. Психологічні особливості розвитку самоповаги у дітей дошкільного віку РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ САМОПОВАГИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2. 1. Методика перевірки рівня самоповаги у дітей дошкільного віку 2. 2. Програма корекції рівня самоповаги у дітей ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Оптимізація процесу становлення особистості в дошкільному віці, зокрема сприяння особистісному буттю та розвитку самосвідомості дитини, що є значущими для її успішної соціалізації та повноцінної самореалізації надалі, є пріоритетними завданнями дошкільної ланки сучасної вітчизняної освіти, які зафіксовано в Державних національних програмах «Освіта» (Україна XXI століття) і «Діти України», у програмі розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». Потреба в реалізації окреслених завдань спрямовує психологічну науку на дослідження особливостей становлення й пошук ефективних шляхів формування самосвідомості у дошкільників, що відбувається в умовах інтенсивного пізнання ними довкілля та зокрема світу міжособистісних стосунків. Власне, у цьому і полягає актуальність цієї роботи...