0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль андрогогіки в світлі сучасних викликів розвитку людства (ID:324499)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 11
Рік виконання: 2017
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
Необхідність розвитку освіти дорослих в усьому світі обумовлена динамікою розвитку суспільства, досягненнями науково-технічного прогресу, змінами в соціальній структурі суспільства, характері праці і суспільній діяльності людей. Змінюється світ – змінюються і вимоги до людини-професіонала. Особливістю сучасного розвитку людства є те, що сьогодні більше, ніж будь-коли в історії, зростають вимоги до інтелекту дорослої людини, його мобільності, пластичності і гнучкості. В умовах незалежності та розбудови Української держави надзвичайно велике значення має розвиток виробництва. Тому зростає увага до освіти дорослих в світлі викликів і вимог ринку праці. На перший план виходять компетентність і професіоналізм фахівця. Для України проблема освіти дорослих має ще один дуже важливий аспект. Адже наша країна переживає карколомні злами, глобальні зміни в структурі виробництва і, внаслідок цього, на ринку праці. Треба зважати на те, що певна кількість освічених людей, в силу своїх психо-емоціональних особливостей, можуть загубитися в нових реаліях. І такі зміни в соціальному стані не можуть не позначитися на психологічному аспекті життя. Втілення в життя ідеї безперервної освіти допоможе таким людям залишитися активними та корисними членами суспільства. Роль освіти дорослих зростає і у зв’язку із подовженням віку життя людини завдяки науково-технічному прогресу. Людина живе довше і, таким чином, подовжується її активне суспільне життя. Тому постає питання перекваліфікації певної групи людей за віковою ознакою. Таким людям необхідно надати можливість набувати іншу професію. Також в світлі питання освіти дорослих не можна забувати про аспект співвідношення робота-відпочинок. Людина має відпочивати не просто фізично, а й отримувати морально-психологічне розвантаження. В освіченої людини має бути певний культурний рівень, який підтримується і розвивається протягом життя. Допомогти втіленню в життя всього вищевикладеного має андрогогіка - один з досить молодих, але дуже перспективних наукових напрямків. Сьогодні ми говоримо про концепцію безперервного навчання протягом життя. Європейська Комісія об’єднала різні освітні й навчальні ініціативи в єдину Програму навчання протягом життя (Lifelong Learning Programme). Ця програма стала провідною концепцією організації і розвитку освіти другої половини XX століття. Це дає можливість адаптуватися до змін в соціумі та умовах праці, підвищувати завдяки цьому свій матеріальний та культурний рівень. А це, в свою чергу, буде стимулювати розвиток культури та економіки країни загалом.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Список використаних джерел 1. Ананьєв Б.Г. Интеллектуальное развитие взрослых как характеристика обучаемости // Сов. педагогика. - 1969, № 10. 2. Змійов С.І. Андрогогічні основи навчання у вишій школі. Вісник МДУ. Випуск 562, с.80. 3. Змійов С.І. Становление андрагогики: развитие теории и технологии обучения взрослых : автореф. дис. доктора пед. наук: спец. 13.00.01 "Общая педагогика, история педагогики и образования" / С.И. Змеёв. – М., 2000. – с.44 . 4. Карпенко М. Освіта протягом життя: світовий досвід і українська практика Відділ гуманітарної політики. Аналітична записка [Електронний ресурс]. – 2011. – Режим доступу до ресурсу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ 5. Кримська Г.І.: Неперервна освіта і проблеми навчання дорослих: акмеологічний аспект. Реферат [Електронний ресурс]. – 2013. – Режим доступу до ресурсу: http://uareferat.com/ukr/details/1560/. 6. Курінний О.В., Наумко С.Ф. Особливості навчання дорослих // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Научный прогресс на рубеже тысячелетий -2007”. 7. Лук’янова Л.Б. Концептуальні положення освіти дорослих. Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПНУ, Україна. [Електронний ресурс]. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: http://velpolovetske-nvk.edukit.kiev.ua/osvita_dlya_doroslih/ 8. Мицкевич И. И. Дидактические основы повышения квалификации: Теория и практика. — Минск, 1999. 9. Чхайло Л.М. Андрогогіка: Особливості і проблеми навчання дорослих. [Електронний ресурс]. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: https://konferenciya.jimdo.com/2-%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D1%80%D1%8F%D0%BC%D0%BE%D0%BA/2-6-%D1%87%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE-18-04/