0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Психологічні проблеми комп’ютеризації навчання» (ID:362044)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 16
Рік виконання: 2019
Вартість: 85
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ………………………………………………………………………………….3 1.Проблеми комп’ютеризації навчання…………………………………………….4 2.Переваги та недоліки використання ІКТ…………………………………………7 3.Психолого-педагогічні проблеми застосування комп’ютерів у процесі навчання…………………………………………………………………………….11 Висновок…………………………………………………………………………….15 Список використаної літератури…………………………………………………..16
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На сьогоднішній час перебудови у сучасній системі освіти включають в себе впровадження нових та перспективних технологій навчання. Найбільш вагому частину в цих технологіях несуть інформаційні технології навчання. Основний напрямок використання нових інформаційних технологій навчання базуються на можливостях сучасної комп'ютерної техніки. На даний момент розроблено багато різних методик впровадження комп'ютерів у навчальний процес, деякі з них практично використовуються в поєднанні із своїми програмними продуктами. Поряд з усім цим виникає багато запитань щодо впливу даних методик на те, як реагують учні на такі форми навчання, як вони засвоюють матеріал при дотриманні даних технологій, на яких етапах уроку можна застосовувати комп'ютер у навчанні, як впливає дана технологія на фізіологічні та психологічні вікові особливості учнів. Проблема комп'ютеризації освіти торкається не тільки учнів - як суб'єкту навчання, а й вчителів - як вони володіють новими методиками. Мова йде про зміну змісту освіти, про оволодіння інформаційною культурою, під якою розуміємо одну із складових загальної культури, що по суті є вищим проявом освіченості, в тому числі й особисті якості людини, її професійна компетентність. У даній реферативній роботі будуть розглядатися дані проблеми, стосовно комп’ютера у житті учнів та вчителів, а також дослідження учнів та вчителів щодо комп’ютерного навчання не тільки в школі, але й вдома.