0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні особливості комунікативної компетентності ІТ-фахівців (ID:375529)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 110
Рік виконання: 2020
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Сучасні аспекти наукового психологічного аналізу комунікативної компетентності 1.1. Поняття комунікативної компетентності як інтегральної якості особистості……………………………………………………………………… 1.2. Комунікативно-психологічна характеристики ІТ-фахівців та специфіка професійного середовища………………………………………… РОЗДІЛ 2. Організація емпіричного дослідження комунікативної компетентності 2.1. Характеристика вибірки дослідження……………………………………. 2.2. Опис та обгрунтування методичного психодіагностичного інструментарію………………………………………………………………….. РОЗДІЛ 3. Результати емпіричного психологічного дослідження комунікативної компетентності ІТ- фахівців 3.1. Показники міжособистісних відносин ІТ-фахівців………………........... 3.2. Показники комунікативної толерантності ІТ-фахівців………………….. 3.3. Показники комунікаційно-соціальної компетентності ІТ-фахівців……. 3.4. Показники перцептивно-невербальної компетентності та комунікативного контролю ІТ-фахівців………………………………………. 3.5. Кореляційна структура комунікативної компетентності ІТ-фахівців…. 3.6. Гештальт техніки як інструмент розвитку комунікативної компетентності ІТ-фахівців……………………………………………............ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Презентація додається до роботи. Методики: 1) «Діагностика міжособистісних відносин» Т. Лірі; 2) «Діагностика соціально-комунікативної компетентності» М. Фетискін; 3) «Діагностика комунікативної толерантності» В. Бойко; 4) «Діагностика самоконтролю у спілкуванні» М. Снайдер; 5) «Діагностика перцептивно - невербальної компетентності» Г. Розен.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт дослідження: комунікативна сфера особистості. Предмет: параметри комунікативної компетентності фахівців сфери інформаційних технологій. Мета: теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення психологічних особливостей комунікативної компетентності в ІТ-фахівців Завдання дослідження: 1. Проаналізувати комунікативну компетентність як інтегральну якість особистості ІТ-фахівців в дослідженнях вітчизняних та зарубіжних науковців; 2. Емпірично дослідити пармаметри комунікативної компетентності в ІТ-фахівців; 3. Проаналізувати результати параметрів комунікативної комптентності ІТ-фахівців враховуючи професійну типологію та стать; 4. Представити модель теоритичного аналізу структурних параметрів комунікативної компетентності; 5. Висвітлити особливості застосування гештальт технік як сучасних технологій сприяння процесам розвитку комунікативної компетентності особистості ІТ- фахівця. Гіпотезою дослідження виступає припущення, що комунікативна компетентність ІТ-фахівців визначатиметься специфікою їхньої професійної діяльності та індивідуально-особистісними характеристиками міжособистісної взаємодії.