0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні аспекти співвідношення професійної компетентності і життєвої успішності фахівців інжинірингового напрямку (ID:375530)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 107
Рік виконання: 2018
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………... 3 РОЗДІЛ 1. СУЧАСНІ АСПЕКТИ НАУКОВОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКІВ МІЖ ФЕНОМЕНАМИ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ТА ЖИТТЄВОЇ УСПІШНОСТІ ОСОБИСТОСТІ....................................................................................... 8 1.1. Компетентнісний підхід у сучасній науці. Поняття професійної компетентності, її складові та критерії…………………………… 8 1.2. Життєва успішність особистості як психологічний феномен: його сутність і чинники. Співвідношення професійної компетентності та життєвої успішності особистості……………. 25 РОЗДІЛ 2. РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ТА ЖИТТЄВОЇ УСПІШНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦІВ ІНЖИНІРИНГОВОГО НАПРЯМКУ…... 42 2.1. Характеристика вибірки та обґрунтування методів емпіричного дослідження………………………………………………………………... 42 2.2. Результати емпіричного психологічного дослідження взаємозв’язків професійної компетентності та життєвої успішності особистості………………………………………………………………… 53 2.3. Коучинг як інструмент розвитку професійної компетентності в інжиніринговій сфері діяльності…………………………………………. 82 ВИСНОВКИ………………………………………………………………... 92 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………. 97 ДОДАТКИ 107
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт дослідження: психологічні фактори професійної компетент-ності і життєвої успішності особистості. Предмет: взаємозв’язок професійної компетентності та життєвої ус-пішності фахівців інжинірингової галузі. Мета: розробка на основі комплексного дослідження взаємозв’язку професійної компетентності та життєвої успішності фахівців інжиніринго-вої галузі теоретичної моделі професійної та життєвої компетентності й ус-пішності особистості. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати традиційні й сучасні теоретичні підходи до трактуван-ня феноменів професійної компетентності й життєвої успішності особис-тості. 2. Порівняти об’єктивні й суб’єктивні оцінки професійної компетентності фахівців інжинірингової галузі, проаналізувати її базові психологічні складники. 3. Вивчити особливості сприйняття респондентами власної якості життя і самоактуалізації як психологічних передумов й одночасно маркерів життєвої успішності. 4. На основі аналізу взаємозв’язків оцінок професійної компетентності та факторів життєвої успішності фахівців інжинірингової галузі розробити теоретичну модель професійної та життєвої компетентності й успішнос-ті особистості. 5. Висвітлити особливості застосування коучингу як сучасної технології сприяння процесам розвитку професійної компетентності та надання психологічної допомоги у становленні життєвої успішності особистості фахівця інжинірингової галузі. Гіпотеза дослідження: такі психологічні феномени як професійна компетентність і життєва успішність співіснують і розвиваються зазвичай паралельно, підсилюючи один одного; однак, ймовірно, що в окремих фа-хівців інжинірингового напрямку може спостерігатися дисинхронний пе-ребіг процесів професійного та особистісного становлення, коли високий рівень професійної компетентності поєднується з незадоволенням власним життям, переживанням власної життєвої неуспішності, і навпаки. Методи дослідження: • теоретичні: порівняння, класифікація, систематизація та уза-гальнення для здійснення аналізу досліджуваної проблеми, те-оретичне моделювання; • емпіричні: експертні оцінки, тестування (психодіагностичні тести Н.В.Підбуцької «Базовий професіоналізм особистості майбутнього інженера», «Оцінка рівня задоволеності якістю життя» в адаптації Н.Є.Водоп’янової і методика діагностики самоактуалізації особистості «Самоактуалізаційний тест» в адаптації Ю.Є.Альошиної, Л.Я.Гозмана та ін.), спостереження та самоспостереження, інтерв’ю; • методи математичної статистики.