0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Пам'ять у молодшому шкільному віці (ID:385087)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 38
Рік виконання: 2013
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Зміст Вступ………………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Психологічні характеристики процесу пам’яті……………………………….......6 1.1. Аналіз теоретичних аспектів дослідження пам’яті у психології………........6 1.2. Особливості прояву пам’яті у молодшому шкільному віці………………...13 Розділ 2. Організація дослідження пам’яті молодших школярів…………………………18 2.1. Діагностика особливостей пам’яті у молодших школярів………………….18 2.2. Аналіз та інтерпретація отриманих результатів……………………………..22 2.3. Прийоми ефективного запам’ятовування матеріалу та боротьби із забуванням………………………………………………………………………….29 Висновки…………………………………………………………………………….34 Література…………………………………………………………………………...36 Додатки……………………………………………………………………………...38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Уже в часи античності люди звертали свою увагу на значення пам’яті. Есхіл, використавши уста Прометея, промовив: «Послухай, що я зробив цим смертним. Придумав числа, навчив складати слова і дав їм пам’ять». Стародавні греки матір’ю всіх муз вважали богиню пам’яті Мнемозину [5]. Пам'ять - найдовговічніша з наших здатностей. У старості ми пам'ятаємо події дитинства вісімдесятирічної, а то і більшій давності. Випадково упущене слово, може воскресити для нас, здавалося, давно забуті риси обличчя, ім'я, морський або гірський пейзаж. Все наше життя є не що інше, як дорога з пережитого минулого в невідоме майбутнє. Саме пам'ять рятує минуле від забуття, не дає йому стати таким же незбагненним, як майбутнє. По-іншому, пам'ять додає спрямованість ходу часу. У кожного з нас пам'ять унікальна. Позбувшись пам'яті, людина втрачає власне "я", перестає існувати. Актуальність дослідження: Немає сумнівів, що мнемічні процеси (процеси пам’яті) займають центральне місце як в інтелектуальній сфері особистості, так і в загальному психічному розвитку школяра. Щоб піднятися на вищий ступінь розвитку, дитина має засвоїти знання про навколишній світ, оволодіти нормами поведінки, набути певних навичок і вмінь. Все це пов’язано з роботою пам’яті. Якби людина не запам’ятовувала те, що сприймала, переживала, робила, її психічний розвиток був би неможливий. Пам’ять у дітей молодшого шкільного віку достатньо добре розвинена. Учні легко засвоюють нове, конкретне і яскраве. Як і всі психічні процеси, пам’ять дитини тісно пов’язана з усім її розвитком. Можна сказати, що це період нагромадження великої кількості уявлень, які відображають те, що учень бачить навколо себе, чує з вуст учителя, від оточення, в тому числі й однолітків, старших братів і сестер, про що читає та ін. У цьому віці діти жадібно поповнюють свої знання, враження та уявлення. Молодші школярі оволодівають логічними прийомами запам'ятовування. Пам'ять розвивається в напрямі посилення свідомого управління і збільшення обсягу смислової, словесно-логічної пам'яті. Успіх розвитку пам’яті залежить від того, як забезпечують педагоги керівництво цим процесом. К.Д. Ушинський писав, що педагог, який бажає що-небудь засвоїти в дитячій пам’яті, повинен піклуватись про те, щоб якомога більше органів чуття у дітей - око, вухо, голос, відчуття м’язових рухів, навіть органи смаку - приймали участь в акті запам’ятовування [15]. Отже, важливе значення для розвитку пам’яті учнів має, передусім, знання вчителем умов продуктивності запам’ятовування, відтворення та вміння керувати ними в навчальній діяльності на уроках і поза ними [1]. У зв’язку з цим ми вважаємо, що питання дослідження особливостей пам’яті молодшого школяра є надзвичайно актуальним. Об’єкт дослідження: пам’ять як психічний процес. Предмет дослідження: особливості процесів пам’яті в молодшому шкільному віці. Мета дослідження: розкрити сутність поняття «пам’ять», здійснити класифікацію її типів, проаналізувати особливості пам’яті у молодшому шкільному віці. Гіпотеза: припускаю, що у дітей молодшого шкільного віку провідним типом запам’ятовування є комбінований тип; активно розвивається логічне мислення, добре розвинена короткочасна та змістовна пам'ять, причому, з віком пам’ять школярів покращується. Завдання: 1. Узагальнити та опрацювати теоретичний матеріал стосовно процесів пам’яті в молодшому шкільному віці у вітчизняній та зарубіжній психології. 2. Охарактеризувати види пам’яті. 3. Проаналізувати особливості пам’яті молодшого школяра. 4. Провести діагностику процесів пам’яті у молодших школярів та інтерпретувати результати дослідження.