0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ (ID:392416)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 29
Рік виконання: 2014
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. 1.1 Аналіз проблеми емпатії у дітей молодшого шкільного віку. 1.2 Особливості емоційно-почуттєвої сфери у дітей молодшого шкільного віку. Висновки до першого розділу. РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. 2.1 Дослідження рівня емпатії у дітей молодшого шкільного віку 2.2. Підбірка ігор і вправ на виховання емпатії у дітей. 2.3. Поради батькам щодо виховання емпатії у дітей. Висновки до другого розділу . ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Почуття є мотивами поведінки молодшого школяра і посідають чільне місце в його житті і вони вже дещо інші, ніж були раніше, в дошкільному віці. Наприклад, почуття гніву, роздратування може викликати в учня велику агресію, але як вже зазначалось, дитина більше вже схильна до усних осуджень, а до бійки може дійти тоді, вже коли дитина дійшла до піку свого гніву, і емоцій в цей час як і поведінку важко контролювати. Але у молодшого школяра виявляється моральна нестійкість, що проявляється в мінливості його моральних переживань, змінному ставленні до однакових подій. І це може залежати від різних причин.