0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні фактори ефективності роботи перукаря (ID:405928)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 82
Рік виконання: 2017
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, ОДИНИЦЬ, СКОРОЧЕНЬ І ТЕРМІНІВ 6 ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРУКАРЯ 11 1.1. Поняття ефективності трудової діяльності 11 1.2. Поняття професійно важливих якостей 16 1.3. Особливості професійної діяльності перукаря 22 1.4. Професіограма перукаря 30 РОЗДІЛ 2 МЕТОДИ ТА МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 35 2.1. Методологія дослідження 35 2.2. Методи дослідження 39 РОЗДІЛ 3 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ФАКТОРІВ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПЕРУКАРЯ 53 3.1. Особливості міжособистісних стосунків успішних перукарів 53 3.2. Особливості характеру успішних перукарів 57 3.3. Особливості комунікативних умінь успішних перукарів 61 3.4. Особливості темпераменту успішних перукарів 64 3.5. Особливості ціннісних орієнтацій успішних перукарів 66 3.6. Рекомендації з підвищення ефективності професійної діяльності перукаря 68 ВИСНОВКИ 79 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 83
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Комунікативна культура перукаря передбачає розуміння і прогнозування потреб клієнта, причин його невдоволення. При виникненні конфліктної ситуації важливі вміння гнучкого реагування і грамотної дії з професійної точки зору. Це може виражатися в спробі нейтралізувати обурення клієнта, в переконанні надійності наданих послуг. Фахівець, який працює в сфері сервісу, повинен усвідомлювати, наскільки важливо вміти вислухати клієнта і не дозволити ситуації вийти з під контролю. Завоювання клієнта є основною метою професій в даній області. Тест комунікативних умінь Л. Міхельсона дозволив виявити сформованість комунікативних умінь і домінуючий тип реагування (компетентний, залежний або агресивний) у перукарів обох груп в проблемних комунікативних ситуаціях. Результати дослідження комунікативних умінь за тестом Л. Міхельсона наведемо у таблиці 3.3.