Психологічна готовність дітей дошкільного віку до навчання у школі (ID:406389)
Автор більше не продає цю роботу
?
Основні причини, чому роботи знімають з продажу:
- Автор роботи самостійно зняв її з продажу
- Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
- На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботиЗміст
ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………..3
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ
ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ
1.1 Зміст психологічної готовності дитини до школи…………………….4
1.2 Види психологічної готовності дітей до навчання…………………….4
1.3 Нормативні критерії психологічної готовності дитини дошкільного віку
до навчання у школі……………………………………………………..6
1.4 Мотивація у готовності дітей дошкільного віку до школи…………….8
1.5 Як допомогти дитині знайти мотивацію до навчання?........................11
1.6 Причини психологічної неготовності дітей дошкільного віку до
навчання у школі…………………………………………………………….13
1.7 Ознаки неготовності дитини дошкільного віку до навчання у школі..15
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ
ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ
2.1 Ступінь психологічної готовності дітей до навчання у школі та його
визначення.…………………………………………………………………..15
2.2 Тест на психологічну та соціальну готовність дитини до школи…….22
2.3 Тест для батьків…………………………………………………………23
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
1.1 Зміст психологічної готовності дитини до школи
Батьки часто намагаються переповнити дитину знаннями у
дошкільному віці. Але чи вірно вони роблять, або такі активні дії є
помилковими?
Дитина може знати напам’ять табличку множення чи абетку, але це
немає ніякого сенсу, якщо дитина не готова вільно та без проблем існувати
у шкільному середовищі. Перш за все дитина повинна бути психологічно
готовою до шкільного процесу. Психологічна готовність - це не про
знання, в першу чергу готовність це про зрілість психіки.
Поняття зрілості та психологічної готовності - багатогранне. Воно, як
правило, охоплює всі сфери та процеси життя майбутнього школяра.
Майбутній школяр повинен мати позитивні уявлення про школу,
бажання вчитися, взаємодіяти з однолітками та мати самоконтроль. Ці
якості, якщо можна їх так назвати, і є показниками готовності (зрілості) до
кроку у доросле життя.
1.2 Види психологічної готовності дітей до навчання
Коли дитина потрапляє до школи, в її житті настає нова “сходинка”
догори. До цієї “сходинки” дитина повинна бути готова, як морально так і
фізично. Школяр повинен розуміти, що він отримує не лише нові права, а
з'являються і нові обов'язки, такі як виконання домашнього завдання,
повага до оточуючих, охайність зовнішнього вигляду, виконання вимог
вчителя тощо.
Переважна кількість дітей дошкільного віку мріють бути школярем. Але
їхню увагу привертає лише сам факт школи як дорослого життя та
прагнення бути таким, як ті дорослі школяри, наприклад. Тобто мати
ранець, оцінки, друзів однолітків і таке подібне.
Інші роботи з даної категорії: