0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціально-психологічні чинники деструктивної агресивної поведінки підлітків у сучасному українському суспільстві (ID:411183)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 90с.
Рік виконання: 2019
Вартість: 650
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. 1.1. Агресивна поведінка у концептуальних підходах зарубіжних та вітчизняних вчених. 1.2. Поняття агресії та агресивності, причини, види та механізми дії агресивної поведінки. 1.3. Психологічні особливості підліткового вікового періоду, що впливають на виникнення деструктивної агресивної поведінки. 1.4. Найпоширеніші форми деструктивної агресивної поведінки серед сучасних підлітків. РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ЧИННИКІВ ДЕСТРУКТИВНОЇ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 2.1. Програма дослідження чинників агресивної поведінки підлітків 2.2. Аналіз та інтерпретація даних, отриманих у результаті дослідження 2.3. Психолого-педагогічні засоби профілактики деструктивної агресивної поведінки підлітків. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Невелика частина вступу (актуальність+завдання): Актуальність теми дослідження. Проблема агресивної поведінки підлітків є об’єктом досліджень різних напрямів психологічної науки, зокрема: психоаналітичного, біхевіорального, когнітивного, етологічного та інших. Актуальність вивчення цього феномену обумовлюється наступними факторами: по-перше, сама по собі агресія у підлітковому віці вже є серйозною психолого-педагогічною проблемою, адже її закріплення на цьому етапі соціалізації призводить до більш «екстремальних» явищ у дорослому віці (девіантна, кримінальна поведінка тощо); по-друге, різні форми агресивної поведінки підлітка можуть призводити до цілої низки небезпечних наслідків, починаючи з академічної неуспішності й закінчуючи появою психічних розладів [20, 16]. Сучасне українське суспільство переживає період, що супроводжується перетворенням суспільних відносин, які викликають не лише позитивні, але й негативні зміни в різних сферах соціального життя, серед яких особливо гостро постає проблема деструктивної агресивної поведінки серед підлітків. З проявами агресії та насильства ми зустрічаємось удома, у школі, на вулиці. Усе частіше й частіше ми відчуваємо себе безпорадними, почувши із засобів масової інформації (ЗМІ) про випадки насильства серед підлітків, вони завжди були частиною школи, однак сьогодні вони стають дедалі помітнішими і жорстокішими. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз проблеми агресивної поведінки у концептуальних підходах зарубіжних та вітчизняних психологів. 2. Розкрити вікові особливості, що впливають на виникнення деструктивної агресивної поведінки. 3. Узагальнити дані про найпоширеніші форми деструктивної агресивної поведінки серед сучасних підлітків. 4. Емпірично дослідити соціально-психологічні чинники, що зумовлюють виникнення деструктивної агресивної поведінки у підлітків та обґрунтувати основні психолого-педагогічні засоби корекції агресивної поведінки підлітків.