0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕДІАЦІЯ, ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ВРЕГУЛЮВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ КОНФЛІКТІВ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ (ID:413002)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 98
Рік виконання: 2018
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕДІАЦІЇ ЯК ТЕХНОЛОГІЇ ВРЕГУЛЮВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ КОНФЛІКТІВ У СТУДЕНТСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ. 1.1. Характеристика медіації як технології врегулювання конфліктів. 1.2. Розвиток медіації в Україні та закордоном. 1.3. Роль медіатора у запобіганні виникнення конфліктів та їх вирішенні. РОЗДІЛ 2. ПРАКТИКА МЕДІАЦІЇ У РОЗВ’ЯЗАННІ МІЖОСОБИСТІСНИХ КОНФЛІКТІВ У СТУДЕНТСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ. 2.1. Зміст технології медіації у вирішенні міжособистісних конфліктів. 2.2.Особливості використання технології медіації у вирішенні міжособистісних конфліктів серед студентів коледжу. 2.3. Експериментальне дослідження та аналіз його результатів. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На сучасному етапі розвитку економічної та соціальної сфери в нашій країні відбувається формування кадрів із освітньо-кваліфікаційним рівнем «молодший спеціаліст». Кількість коледжів на даний момент налічує понад 400 закладів. Здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста передбачає формування у студентів коледжу спеціальних умінь та знань які створюють конкурентоспроможність, професіоналізм і духовне самовдосконалення майбутніх фахівців. Випускники шкіл, які стали студентами коледжу,доволі швидко адаптуються до нового середовища і нового соціального статусу та усвідомлюють себе в майбутньому затребуваними фахівцями на ринку праці. Тому активно обговорюється вплив та ефективність освітнього процесу на формування студента як особистості. Освітній процес – це науково-методичні і педагогічні заходи, які допомагають розвивати та формувати гармонійну особистість шляхом застосування її можливостей. [20] Освітній процес в коледжі передбачає: • розвиток самостійності і здатності до самоорганізації та саморозвитку; • формування умінь відстоювати свої права; • готовність до співробітництва, розвиток здібностей до творчої діяльності; • формування толерантності і уміння вести діалог, шукати та знаходити компроміси.[31, с.55] Актуальність теми. Оскільки освітній процес в коледжі передбачає формування дружніх відносин з одногрупниками, викладачами, де повинна панувати атмосфера взаємодопомоги, взаємодовіри та взаєморозуміння. Не враховуючи в якій академічно-віковій групі перебуває студентська молодь, кожен з них повинен взаємодіяти з соціумом. При погіршенні даної взаємодії виникають міжособистісні конфлікти. Міжособистісний конфлікт - це результат ситуації, в якій потреби, цілі, уявлення однієї людини вступають у суперечність з потребами, цілями і уявленнями іншого. [21]Його тривалий процес негативно впливає на фізичний стан і психічне здоров'я особистості, її навчальну успішність в здобуті спеціальності. При зростанні міжособистісних конфліктних ситуацій і зростає необхідність всестороннього вивчення з метою зменшення негативного впливу на розвиток особистості. Чинники за яких виникають міжособистісні конфлікти допомагають визначити методи з профілактики та ефективного вирішення конфліктів. Така робота допомагає не тільки сформулювати знання опонентів з альтернативних способів вирішення конфліктів, але й скеровує до самодопомоги в складних життєвих обставинахта виконує позитивний вплив на психічне та соціальне життя індивіда. Проблему конфліктів у середовищі, причини їх виникнення та часткове вирішення досліджували в своїх працях психологи: О.О.Бодальов, Ф.М. Бородкін, В.І. Журавльов, А.М. Зайцев, Г.В. Ложкін, М.І. Пірен, Н.І. Пов'якель та ін.Проблему міжособистісних конфліктів в студентському середовищі досліджували: Н.О.Макарчук, К.М.Лисенко-Гелемб'юк, Л.П.Матяш-Заяц. Незважаючи на велику вивченість виникнення міжособистісних конфліктів не зменшується їх кількість. Це зумовлено певними ситуаціями які впливають на особистість, що призводить до загострення міжособистісних конфліктів. Хоча професійні навчальні заклади, з підготовки молодших спеціалістів, як і всі інші, намагаються навчити студентів певним вмінням які знадобляться їм у повсякденному житті, але вони часто залишаються з своїми переживаннями та конфліктами, які в них виникли, на одинці. Тим самим наявність медіації як технології врегулювання міжособистісних конфліктів необхідна. Для створення конкретного законодавчого акта з медіації свідчить її необхідність та ефективність. Особливо правове регулювання є актуальним для: • організація та проведення альтернативного вирішення конфліктів за допомогою медіації і діяльності медіаторів в Україні; • вирішення суперечностей шляхом досягнення опонентами вигідного для них обох рішення; • усунення наслідків конфліктної ситуації; • запобігання повторного конфлікту; • зменшення завантаженості органів судової влади • економії коштів держави та кожної людини, які є конфліктуючими сторонами; • забезпечення правопорядку та гармонії в суспільстві. [55, с. 2] Медіацію як технологію врегулювання міжособистісних конфліктів її підходів до взаємодії між конфліктуючими сторонами вивчали вітчизняні та закордоні науковці-практики:Р.Ф. Безпальч, Н.В. Заверико, Р.Г. Коваль, А.О. Горова, А.Я. Анцупов, Т.В. Дуткевич, А.О. Крилов, Н.М. Білик, С.М. Калаур, Н.В. Грішина та ін. У своїх дослідженнях вчені підтверджують позитивне використання медіації в усіх сферах життя людини і надають їй перевагу у вирішенні конфліктів, зокрема мало звертається увага на подолання конфліктів, за допомогою медіації, у студентському середовищі. Таким чином, діапазон дослідження