0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Відповіді на екзаменаційні питання з психології (ID:54934)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 77
Рік виконання: 2014
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Міждисциплінарний статус соціальної психології та її методів. Класифікація методів соціально-психологічного дослідження. 2. Особистість і методи психологічного впливу (загальна характеристика та особливості впровадження) 3. Метод, методика збору інформації як емпірична реалізація певної методології. Програма соціально-психологічного дослідження як його основний документ. 4. Суцільні та вибіркові дослідження. Види вибірок. Репрезентативність як основна характеристика вибіркових даних. Види помилок репрезентативності, їх оцінка. 5. Історія застосування експерименту в соціальній психології. Експериментальні схеми. Проблема екологічної валідності лабораторних експериментів. 6. Ознаки наукового спостереження, його переваги і недоліки як метода збору інформації в соціально-психологічному дослідженні. 7. Контент-аналіз як метод соціальної психології. Види документів, що є об’єктом аналізу при соціально-психологічному дослідженні. Етапи контент-аналізу. 8. Опитування: історія і місце серед інших методів збору первинних даних. Вимоги до загального плану опитувальника. Проблема психологічного контакту при опитуванні, способи його досягнення. Прийоми підвищення мотивації до участі в опитуванні. 9. Специфіка дослідження великих груп. Масові опитування. 10. Сфери застосування методу експертного оцінювання. Проблеми підбору і підготовки експертів. Етапи проведення експертного оцінювання. 11. Тестування як метод соціальної психології 12. Якісні методи прикладних соціально-психологічних досліджень. Конкретні методики якісних досліджень. 13. Визначення організації, її основні характеристики. Рівні аналізу організаційної поведінки. Організаційна структура. Концепції організації. 14. Завдання та основні етапи професійного відбору (аналіз біографічної інформації; оціночне інтерв’ю; збір додаткової інформації). Типи тестів для профвідбору. 15. Оцінка і атестація персоналу. Етапи проведення атестації персоналу. Предмет і критерії оцінюваня персоналу. 16. Аналіз роботи (діяльності) як передумова оцінювання персоналу. Професіограма; психограма. 17. Класифікація методів оцінки персоналу. Характеристика конкретних методів оцінки персоналу. 18. Сфери застосування і професійні стандарти проведення Центрів Оцінки. 19. Організація проведення і процедури Центрів оцінки. Поняття компетенції, види компетенцій. 20. Мотивація членства в організації. Проблема дослідження мотиваційної сфери працівників. Поняття лояльності персоналу. 21. Теорія трудової мотивації. Феномен демотивації. Методи стимулювання діяльності працівників. 22. Дослідження задоволеності працею. Зв’язок задоволеності працею з іншими показниками трудової діяльності. 23. Теорії лідерства. Лідерство як процес, пов’язаний із цілями і ресурсами організації. Диференціювання ситуацій наявності/відсутності потреби організації в лідерстві. 24. Методи дослідження стилю керівництва і лідерства. Завдання управлінського консультування. 25. Природа і класифікація груп в організації. Дослідження групових процесів. Методи вивчення структури групи та індивідуальність статусів. 26. Види сумісності членів групи. Фактори психологічної сумісності. Роль соціального психолога у формуванні професійної спрацьованості групи. 27. Комунікативна система організації. Типи комунікаційних мереж, їх ефективність. Шляхи підвищення ефективності спілкування в організації. 28. Організаційний клімат і його окремі складові. Дослідження клімату в організації. 29. Поняття організаційної культури; сучасні уявлення про її структуру. 30. Зміст організаційної культури. Методи дослідження організаційної культури. 31. Вплив культури на організаційну ефективність. 32. Формування і зміна організаційної культури 33. Експериментально-прикладні етапи розвитку зарубіжної соціальної психології. Формування та розвиток основних напрямів соціальної психології. 34. Теоретичні знання у першій половині 19 ст. «Школа», «теорія», «парадигма», «орієнтація». Якість і функції теорій та їх зв’язок з емпірією. «Американізм» у соціальній психології. Проблема цінностей у соціальній психології. 35. Необіхевіористська орієнтація у соціальній психології. Теорія агресії і наслідування (Н. Міллер, Д. Доллард, А. Бандура). 36. Тоерії міжособистісної взаємодії як обміну в підходах Д. Тібо, Г. Келлі, Дж. Хоманса. 37. Когнітивістська орієнтація у соціальній психології. Теорії когнітивної відповідальності: структурний баланс Ф. Хайдера, комунікативні акти Т. Ньюкома. 38. Теорія когнітивного дисонансу Л. Фестінгера. Сутність дисонансу. Причини його виникнення та величини; способи зменшення. Дисонанс і конфлікт. 39. Особливості психоаналітичної орієнтації. Динамічна теорія групи В. Байона. Теорія розвитку групи В. Бенніса і Г. Шепарда. Трьохвимірна теорія інтерперсональної поведінки В. Шутца. 40. Символічний інтеакціонізм. Розвиток ідей Дж. Міда Чиказького і Айовського психологічними школами. 41. Рольові теорії: соціально-психологічний підхід. Рольові конфлікти. 42. Теорії референтної групи та їх розвиток. Функції референтної групи. 43. Етнометодологія Г. Гарфінкеля та перспективи інтеграції символічного інтеракціонізму та рольових теорій у сучасній дискусії. 44. Рівні критичного аналізу сучасного стану зарубіжної соціальної психології. Радикальна позиція В. МакГвайра. 45. Соціальні проблеми суспільства у працях С. Московічі. Соціальна поведінка особистості в теорії та експериментах А.Тешфела. 46. Теоретичні підходи до становлення нової парадигми. Соціальний конструкціонізм К. Гергена. Європейський внесок у нову парадигму. 47. Співвідношення понять „групова терапія”, „групова психокорекція”, „груповий тренінг”. Специфічні риси і основні парадигми тренінгу. 48. Тренінг як форма навчання дорослих. Основні відмінності тренінгу від традиційних форм навчання. 49. Психологічні особливості тренінгової групи: мета тренінгової роботи, групові норми, рольові позиції, групова згуртованість. 50. Класифікація та основні види тренінгових груп. Критерії класифікації тренінгових груп. 51. Основні принципи психологічного тренінгу: добровільності, рівноправства, активності, конфіденційності. 52. Загальні тренінгові методи: групові дискусії, ігрові методи, методи розвитку соціальної перцепції. Використання міні-лекцій на тренінгу. 53. Рольова гра, технологія її проведення в організації тренінгової роботи. 54. Малювання як форма самовияву особистості. Використання малюнків у роботі тренінгової групи. 55. Основні етапи розвитку групи в тренінгу. Стадії розвитку груп з керованою та некерованою динамікою. 56. Аналіз основних етапів розвитку тренінгових груп: стадія підготовки, стадія усвідомлення, стадія переоцінки; стадія дії. 57. Завдання і функції ведучого тренінгових груп. Вимоги до особистих якостей тренера. Основні ролі (І. Ялом, С. Кратохвіл). Стилі керівництва групою. Принцип тренерського моделювання. Робота тренерів у парі. 58. Організація роботи тренінгових груп: змістові аспекти тренінгової роботи; структура, карта тренінгу. 59. Особливості оцінювання ефективності тренінгу: опитування учасників, спостереження за змінами поведінки, експертні оцінки. Критерії результативності роботи тренінгової групи. 60. Мозковий штурм як метод навчання у тренінгу. Методика проведення мозкового штурму. 61. Основні форми, види і прийоми роботи гештальт-груп. 62. Методи тілесно-орієнтованої терапії у тренінгу. 63. Масова комунікація (МК) як соціальний інститут. 64. Ступінь впливу МК. Усвідомлення впливу МК. 65. Преса в системі засобів масової комунікації, основні характеристики і способи впливу на аудиторію. 66. Радіо в системі засобів масової комунікації, його особливості. 67. Телебачення в системі засобів масової комунікації, його відмінні характеристики, форми і методи діяльності. 68. Інтернет як новий засіб масової комунікації в інформаційному суспільстві. 69. Жанри в структурі засобів масової комунікації. Аналіз жанрів. 70. Ефекти масової комунікації. 71. Фактори, які впливають на ефективність сприйняття інформації. 72. Поняття маніпуляції. ЗМІ як інструмент маніпуляцій. 73. Огляд основних носіїв реклами. 74. Основи PR-діяльності. Політичний PR. Особливості побудови передвиборчої кампанії. 75. Особливості інформування в ЗМК: новини. Форми подачі матеріалів для новин і організація PR-комунікації. 76. Особливості спілкування в електронних мережах. Позитивний вплив Інтернет-Комунікації. Негативний вплив електронних мереж: Інтернет-Залежність. 77. Методи дослідження соціальних і психологічних аспектів комунікації: метод експертних оцінок, метод спостереження, факторний аналіз, латентно-структурний аналіз, тестування, соціометричний метод, кореляційний аналіз.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову