0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Теоретична модель дослідження життєвих перспектив студентської молоді" (ID:570493)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 44
Рік виконання: 2022
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЖІТТЄВИХ ПЕРСПЕКТИВ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ…………………………………...5 1.1.Поняття життєвого шляху особистості та його структурні компоненти…………………………………………………………………….5 1.2. Життєві перспективи особистості в психологічних дослідженнях…14 1.3. Структурно-змістові характеристики перспективи особистості таїї функції………………………………………………………………………..17 РОЗДІ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНОВЛЕННЯ ЖИТТЄВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ………………………………..23 2.1. Підбір та обгрунтування методів та методик дослідження…………..23 2.2. Аналіз результатів дослідження………………………………………..26 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. За останні два десятиліття в психології всебільше почастішало робіт, спрямованих на розкриття проблеми життєвих планів та життєвої перспективи особистості, дослідження яких дає можливість поглянути на те, як окрема людина сприймає і уявляє своє майбутнє, як це майбутнє пов'язане з минулим і сьогоденням, яке місце займає майбутнє в суб'єктивному образі життєвого шляху особистості, як воно впливає на поведінку особистості. Феномен життєвої перспективи в психологічних дослідженнях розглядається неоднозначно: як сукупність планів і програм особистості, сформованих на основі її темпоральних уявлень про своє життя і про себе (В.А. Роменець, Л.В. Сохань, Т.С. Яценко та ін.); як модель життя, можливість її побудови з урахуванням процесів адаптації, рефлексії, творчості й пізнання (І.А. Підласа, А.В. Фурман, В.М. Ямницький та ін.); як вибір основного внутрішнього напряму, головних життєвих цілей та етапів їх досягнення (Р.А. Ануфрієва, О.Н. Балакірева, Е.І. Головаха, В.В. Очеретяний, Л.В. Сохань та ін.). Неможливо вилучити процес соціального розвитку людини поза онтогенетичного контексту, при цьому різним етапам онтогенезу властиві відмінності у самопізнанні, самореалізації, творчій активності, соціальній зрілості особистості, самосвідомості у цілому. Відомо, що тимчасова перспектива змінюється протягом життя людини і в кожному віковому періоді має свої особливості. Особливий інтерес, з точки зору вчених, вона являє в ранньому юнацькому віці, коли йде активний процес становлення особистості, пов'язаний з її самовизначенням і вибором життєвого шляху. Разом з тим, у психології відсутні системні дослідження, спрямовані на вивчення життєвих перспектив студентів у контексті вікових та мікросоціальних особливостей. Таким чином, актуальність даної проблеми та недостатня розробка її питань зумовила вибір теми дослідження. Мета курсової роботи. Теоретичне обґрунтування і емпіричне дослідження життєвих перспектив студентів. Виходячи з мети курсової роботи, поставлені наступні завдання дослідження: 1. визначити поняття життєвого шляху та його структурних елементів; 2. проаналізувати життєві перспективи особистості в психологічних дослідженнях; 3. виокремити структурно-змістові характеристики перспективи особистості та її функції; 4. підібрати та обґрунтувати методи та методики дослідження; 5. провести аналіз отриманих результатів. Об’єктом дослідження є розвиток життєвих перспектив студентської молоді. Предметом дослідження є психологічні особливості становлення життєвої перспективи студентської молоді. Методи дослідження. В роботі використовувалася система методів і процедур отримання даних, яка включає: теоретичний аналіз літератури за обраною проблематикою, анкетування, систематизація, порівняння, співставлення здобутих фактів, узагальнення результатів дослідження. Структура і обсяг роботи. Курсова робота викладена на 36 сторінках комп'ютерного набору. Складається із вступу, двох розділів, висновків та списку літератури. У роботі використано 41 літературних джерел.