0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості розвитку пам'яті в дітей дошкільного віку (ID:575179)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 39
Рік виконання: 2019
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Психологічні особливості дітей дошкільного віку 1.2. Поняття про пам’ять. Теорії пам’яті 1.3. Фізіологічні основи пам’яті 1.4. Розвиток пам’яті дошкільників Висновки до Розділу І РОЗДІЛ ІІ. ДІАГНОСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Методики діагностики дитячої пам’яті 2.2. Організація дослідження особливостей розвитку пам’яті дітей дошкільного віку 2.3. Програма індивідуальних занять з розвитку пам’яті в дітей дошкільного віку 2.4. Результати дослідження Висновки до Розділу ІІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Кожного дня ми взнаємо багато нового, з кожним днем збагачуються наші знання. Все, про що дізнається людина, може бути надовго збережене в «кольорах» її мозку. Мозок не тільки зберігає наші знання про навколишній світ, а й має здатність за нашим бажанням відтворювати ці знання. Процес запам’ятовування, збереження й наступного пригадування або упізнавання того, що людина раніше сприймала, переживала чи робила, називається пам’яттю. Значення пам’яті в житті людини дуже велике. Абсолютно все, що ми знаємо, вміємо, є наслідок здатності мозку запам’ятовувати й зберігати в пам’яті образи, думки, пережиті почуття, рухи та їх системи. Пам’ять зберігає нам знання, а без знань немислимі ні плідна діяльність, ні успішне навчання. Пам’ять, які всі інші психічні процеси, має характер діяльності. Чи запам’ятовує людина, чи згадує вона, а чи пригадує що-небудь, відтворює або взнає – завжди вона здійснює певну психічну діяльність. У потоці сучасного життя на кожну людину обрушується лавина інформації, і нам доводиться щось запам’ятовувати, а щось «відкидати». Але інформації стає все більше і більше, що служить причиною виникнення гострих проблем (наприклад, перевантаження учнів). Якщо доросла людина випробовує скрути в запам’ятовуванні великого об’єму інформації, то дошкільникові, в якого пам’ять знаходиться на черговій стадії розвитку, запам’ятати об’ємну за змістом інформацію ще складніше. Спочатку у дитини переважає образна пам’ять, значення якої зменшується з віком. Проте, результат запам’ятовування зазвичай вище при опорі на наочний матеріал, так що широке використання наочних засобів навчання є закономірним і ефективним. Актуальність даної теми обумовлена тим, що у дітей з розвитком пам’яті збільшується продуктивність запам’ятовування при опорі на слова. Висока продуктивність запам’ятовування спостерігається в тих випадках, коли воно включається в діяльність, що вимагає інтелектуальної активності. Тому краще запам’ятовується те, що пов’язане з самостійними пошуками рішення, подоланням скрути – наприклад, в проблемному навчанні. Менш успішно діти запам’ятовують матеріал, даний їм в готовому вигляді. Об’єкт дослідження: фізіологічні основи та психологічні особливості формування і розвитку пам’яті дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: психологічні особливості пам’яті дітей дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати особливості розвитку пам’яті дітей дошкільного віку. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати фізіологічні основи та психологічні особливості формування й розвитку пам’яті дітей дошкільного віку. 2. Визначити методи та прийоми діагностики пам’яті дитини дошкільного віку. 3. Обґрунтувати організаційно-педагогічні умови для здійснення діагностики і підбору методів розвитку пам’яті дошкільників. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і синтез,індукція, дедукція, порівняння, класифікація; емпіричні: спостереження, бесіди, аналіз творчих робіт дітей; методи обробки та інтерпретація результатів дослідження.