0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні особливості поведінки дитини в конфліктних ситуаціях (ID:575188)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 42
Рік виконання: 2019
Вартість: 650
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ……………………………………………………………………………. 3-5 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДИТИНИ, ЇЇ ПОВЕДНКА В УМОВАХ КОНФЛІКТУ ……………………………………………………… 6-25 1.1. Психологічні особливості дитячого віку …………………………………… 6-8 1.2. Психолого-педагогічні особливості міжособистісних відносин дошкільників……………………………………………………………………... 8-13 1.3. Дитячі конфлікти та їх причини …………………………………………. 13-17 1.4. Способи вирішення конфліктів ………………………………………....... 18-21 1.5. Профілактика конфліктів засобами ігрової діяльності ………………….. 21-25 Висновки до Розділу І ……………………………………………………………. 26 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТТЕЙ ПОВЕДІНКИ ДИТИНИ В КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ ………………………………………….. 27-30 2.1. Психологічна діагностика схильності дітей дошкільного віку до конфліктних ситуацій ………………………………………………………………………… 27-29 2.2. Формування навичок ефективної поведінки у конфліктах дітей різного віку……………………………………………………………………………..... 29-30 Висновки до Розділу ІІ …………………………………………………………… 31 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………………. 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………... 33-34 ДОДАТКИ ……………………………………………………………………... 35-42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Напружена соціальна, економічні, демографічна, екологічна ситуація зумовлює наростання негативних тенденцій у становленні особистості підростаючих поколінь. У них особливу тривогу викликають прогресуюча відчуженість, підвищена тривожність, зростання їх жорстокості, агресивності, потенційної конфліктності. Саме в дошкільному віці формуються уявлення про конфлікт і конфліктної ситуації, характер яких багато в чому визначає реальну поведінку дошкільника в конфлікті. Справа в тому, що виникнення й існування різних протиріч, що призводять до конфліктів дошкільнят, є наслідком об'єктивних особливостей педагогічного процесу. Але важливі не стільки самі протиріччя, скільки гострота їх суб'єктивних переживань і характер впливу на поведінку дошкільників. Позитивний зміст конфлікту полягає в розкритті для дошкільника його власних можливостей, в активізації особистості як суб'єкта попередження, подолання та вирішення конфлікту. У зв'язку з цим виникає проблема пошуку форм і методів організації умов для максимальної реалізації конструктивного потенціалу конфліктів у дошкільнят. Конфлікти у дошкільнят мають свою виражену специфіку, яка визначається одночасним впливом конфліктогенних факторів різної природи і віковими особливостями дошкільнят. Практика показує, що найбільш поширеними способами подолання конфлікту дошкільнят є нейтралізація агресивних і ворожих проявів, розведення конфліктуючих сторін, вилучення конфліктогенних чинників. Усе це способи, що знижують активність самих дошкільнят. Однак, готовність дошкільника до конструктивного поведінки в умовах конфлікту формується в особливих умовах, створення яких є предметом роботи педагогів, які володіють методами особистісного розвитку дошкільників. Спілкування з однолітками відіграє найважливішу роль у житті дошкільника. Воно є умовою формування суспільних якостей особистості дошкільника, прояв і розвиток почав колективних взаємин дітей. Вивчення відхилень у розвитку відносин на перших етапах становлення особистості видається актуальним і важливим перш за все тому, що конфлікт у відносинах дошкільника з однолітками може виступити в якості серйозної загрози для особистісного розвитку. Небезпека полягає і в тому, що з'явилися у дошкільника негативні якості у зв'язку з особливістю дошкільного віку визначати все подальше формування особистості можуть виявитися й у новому шкільному колективі, і навіть у подальшій діяльності, перешкоджаючи розвитку повноцінних відносин з оточуючими людьми, власним світовідчуттям. Проблематика конфлікту і конфліктної взаємодії є добре освітленій в педагогіці і психології. До проблеми конфлікту в дошкільному віці зверталися багато вітчизняних і зарубіжних дослідників: Л.С. Виготський, Д. Б. Ельконін, Я.Л. Коломинский, В.М. Мясищев, В.С. Мухіна, М.І. Лісіна та ін. Проте, сучасні умови виховання дошкільнят вимагають розробленості методик з профілактики конфліктів з урахуванням всіх факторів, педагогічних умов і особливостей дошкільників. Актуальність дослідження визначається практичною відсутністю методик з профілактики конфліктів у дошкільнят в ігровій діяльності і тим, що виникнення конфлікту зазвичай розглядають як симптом несприятливих відносин, а педагогічна робота спрямована на придушення конфліктів. Попередній аналіз причин виникнення протиріч, що призводять до конфлікту дошкільнят, як правило, не проводиться, тому робота педагогів з профілактики конфліктів у дошкільнят є малоефективною. Об'єкт дослідження: особливості поведінки дитини в конфліктних ситуаціях. Предмет дослідження: поведінка дитини в умовах конфлікту. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати особливості поведінки дітей в конфліктних ситуаціях та фактори їх впливу на дитячу психіку. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати психологічні особливості поведінки дітей в конфліктних ситуаціях. 2. Визначити методи та прийоми діагностики впливу конфліктних ситуацій на поведінку дитини. 3. Обґрунтувати організаційно-педагогічні умови створення сприятливої атмосфери дитячого колективу, способи уникнення та врегулювання конфліктних ситуацій. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і синтез, індукція, дедукція, порівняння, класифікація; емпіричні: спостереження, бесіди, аналіз творчих робіт дітей; методи обробки та інтерпретація результатів дослідження.