0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль уваги в діяльності людини (ID:575199)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 32
Рік виконання: 2017
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП .................................................................................................................... 3-4 РОЗДІЛ І. УВАГА ЯК ПСИХІЧНИЙ ФЕНОМЕН ...................................... 5-17 1.1. Сутність уваги як пізнавального процесу ..................................................... 5-8 1.2. Теорія уваги. Фізіологічні основи уваги ..................................................... 8-12 1.3. Види уваги. Основні характеристики уваги ............................................. 12-17 РОЗДІЛ ІІ. РОЛЬ УВАГИ В ЖИТТІ І ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ .......... 18-24 2.1. Неуважність та її причини .......................................................................... 18-20 2.2. Методи розвитку уважності школярів. Основні критерії вихованості уваги..................................................................................................................... 20-24 ВИСНОВКИ ...................................................................................................... 25-26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ......................... 27 ДОДАТКИ .......................................................................................................... 28-32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Увага являє собою форму психічної діяльності людини, яка полягає в її спрямованості й зосередженості на певних об’єктах, у результаті чого досягається краще відображення цього об’єкта у свідомості. У кожний момент діяльності людини на неї впливає багато різних об’єктів. Проте не всі вони однаково нею сприймаються. Одні пред¬мети та явища, з якими безпосередньо пов’язана діяльність людини, усвідомлюються нею чітко, інші наче відступають на задній план і майже не помічаються, деякі в даний момент взагалі не існують для неї. Так, зайнятий розв’язуванням якої-небудь технічної задачі робітник не бачить і не чує, що довкола нього відбувається. Захо¬пившись читанням цікавої книжки, людина не чує голосів людей, що недалеко від неї розмовляють, звуків радіо, що доносяться із сусідньої кімнати тощо. Отже, усвідомлення середовища має при цьому вибірковий характер. У кожному акті практично будь-якої діяльності людина сприймає одні об’єкти, уявляє їх, про них думає і не помічає інших. Тобто, вона уважна до одних і неуважна до інших об’єктів. Це явище не випадкове, а закономірне. Людина не може відразу усвідомлювати все, що її оточує. Вона усвідомлює ті об’єкти, до яких уважна. Процес усвідомлення людиною світу, відображальна діяльність її мозку завжди так організовуються, що вона буває спря¬мована на певні об’єкти, на них зосереджується, внаслідок чого підвищується її ефективність. Увага нерозривно пов’язана з діяльністю людини. Бути уваж¬ним - означає бути діяльним відносно тих чи інших об’єктів. Увага відіграє важливу роль в організації і регуляції психічної діяльності людини. Від того, на чому і як ми зосереджуємося, залежать ясність, чіткість, повнота наших відчуттів, сприймань, уявлень, думок та інших відображень об’єктивної дійсності, саме тому тема даного дослідження є, безумовно, актуальною. Об’єкт дослідження – увага як психологічний феномен; психічний процес, що відіграє важливу роль в різних видах діяльності людини. Предмет дослідження – особливості розвитку уваги, методи виховання уважності. Мета дослідження полягає в розгляді проблеми виховання уважності і боротьби з неуважністю людей в різних видах діяльності. Завдання дослідження: - проаналізувати психолого-педагогічні засади розвитку уваги; - визначити методи та прийоми діагностики творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку; - обґрунтувати організаційно-педагогічні умови виховання уважності; - розробити методичну базу, спрямовану на розвиток уважності в боротьбу з неуважністю. Для вирішення поставлених завдань були застосовані такі методи дослідження: - теоретичні: аналіз і синтез,індукція, дедукція, порівняння, класифікація; - емпіричні: спостереження, бесіди, аналіз творчих робіт дітей; методи обробки та інтерпретація результатів дослідження. Теоретична значущість полягає в розкритті особливостей розвитку уваги і методів виховання уважності. Практична цінність роботи полягає у визначенні особливостей розвитку уваги, а також методів і способів боротьби з неуважністю і виховання уважності.